Linkovi
Blog
Fabolous
NBA


Linkovi na druge blogove
Majstor_18
Vuk in da house
Nowitzki
Anchi
Sweet sin
Košarka
Nesto najbolje, kad jednom uđes tranu nemres van, to se dogodilo samnom. Do 7 razreda sam mrzio šicu a sad nemogu bez nje. Totalna ludnica. Naravno da pratim Nba:najbolji su mi Orlando, Phila, Houston, a od igraca Dwight Howard, Allen Iverson, T-mac, Devin Harris


Howard Dwight


Mcgrady Tracy


Devin Harris


Iverson Allen

Me and only me

27.05.2006., subota

...blizi se kraj...

...kao sto i sam naslov kaze blizi se kraj...ove subote se trebalo igrati 17 kolo, ali gosti su zamolili da se utakmica premjesti u cetvrtak kako bi Glina(gosti) bila u punom sastavu...

...trazili smo izjave nekih igraca Rudesa da komentiraju ovu odluku te da nam kazu kakva su njihova ocekivanja u ovom kolu...

...''iskreno zazelio sam se utakmice, nismo igrali 2 tjedna, tako da mi je zao sto je odgodeno, ali to ne remeti moje planove'', rekao je M. Rados, te dodao:''mi u ovoj utakmici nemamo sta izgubiti, ovako i onako cemo zavrsiti predzadnji, pa cemo stoga igrati neoptereceno, i kud puklo da puklo, mozda nam se i posreci''...

...Rudes je kao sto ste mogli zakljuciti predzadnji, i tu ce skoro 100% ostati do kraja sezone...

...''nama je ovo zadnja tekma u sezone pa cemo stoga dati i zadnji atom snage kako bi izvukli nesto pozitivno, naravno nadam se pobjedi, ali ostvariti to ce biti veoma tesko jer smo protiv Gline izgubili unatoc nemoguce dobrom sutu nasih bekova'', izjavio je I. Rados...

...to ce im biti zadnja utakmica jer sljedecu nece biti u zg za vrijeme zadnje tekme...

...ou utakmicu ce Rudes igrati pred svojim navijacima, koji su sretni jer ce im sad igrati 2 Borca koja nisu mogli igrati prvi put(znaci u gostima) zbog ozljede(Mateo) i zbog skolskih obaveza(Andreo)...

...za kraj nam ne preostaje nista drugo nego zazeliti momcima iz ekipe Rudes pobjedu, ako ne pobjedu onda makar lijepu tekmu...

PEACe

- 17:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nista, glupost, mozda cu nesto pisati ono o sici, o ziki, o skoli itd...
Što slušam
FaB...mislim da se to vidi po samom URL-u

Rap
-ali ne ono tipa Fifty-ja i Em(makar znam i njih poslusati, nemaju bas tako lose stvari), ali naj su mi FabolousS, LudAcris, ReD Cafe, THe Game, Will Smith, ForT MinoR...

Posebno Mi je dobar FAB...I Luda

Fabolous


Ludacris