Linkovi
Blog
Fabolous
NBA


Linkovi na druge blogove
Majstor_18
Vuk in da house
Nowitzki
Anchi
Sweet sin
Košarka
Nesto najbolje, kad jednom uđes tranu nemres van, to se dogodilo samnom. Do 7 razreda sam mrzio šicu a sad nemogu bez nje. Totalna ludnica. Naravno da pratim Nba:najbolji su mi Orlando, Phila, Houston, a od igraca Dwight Howard, Allen Iverson, T-mac, Devin Harris


Howard Dwight


Mcgrady Tracy


Devin Harris


Iverson Allen

Me and only me

22.05.2006., ponedjeljak

...Theo Walcott...

...nesto nevideno, pa to nije uspio napraviti niti Owen...decko ima 17 god, ponavljam 17 god i pozvan je na Sp 2006, ne samo da je pozvan nego ima izgledne sanse da i zaigra na nekoj od tekmi...znaci decko je star koliko i ja, tj mladi je roden je 16.3.89...decko nije jos odigrao niti jednu tekmu kao profesionalac ali ocito zna igrati, mora da razvaljuje...

...naravno najmladi je igrac na Sp...

- 21:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Nista, glupost, mozda cu nesto pisati ono o sici, o ziki, o skoli itd...
Što slušam
FaB...mislim da se to vidi po samom URL-u

Rap
-ali ne ono tipa Fifty-ja i Em(makar znam i njih poslusati, nemaju bas tako lose stvari), ali naj su mi FabolousS, LudAcris, ReD Cafe, THe Game, Will Smith, ForT MinoR...

Posebno Mi je dobar FAB...I Luda

Fabolous


Ludacris