... I can´t be perfect ...

28.06.2007., četvrtak

...3wo i m3n3...

Bokich ljudovimahma kak ste mi kaj.... dugo me je ne bilo pa kaj vam neke stvari ispričam kaj se mi je se dogodilo dok me je ne bilodeadgreedy.. pa ovak baš sam happy jer sam prešla s 5thumbup upisala sam se u graditeljsku školu med najboljima.....naughtyi tak to ve su prazniki malo se dosađujem doma al ok je to bar nema nastave i učenjacool... jedva čekam kaj idem na more idemo na isto mesto kak i prošle godine v cirkvenicu bilo nam je prošle godine super a nadam se da bu nam ove godine još bolje jer ide moja naj frendica s namanutnaughtyzujo...kaj vam nek još velim baš mi je super i se je pet... neznam kaj još nek velim,a je za kraj v četvrtak smo slavili baš nam je bilo super bili smo v parku i uživali smo.... ve v petak imamo završnu svečanost i jedva čekam kaj se si pak vidimo još jemput za kraj i kaj pak posle pemo slavit....partysmokin... evo to bi vam bilo to neš malo kaj se mi je događalo... vi mi sam užiwajte i puno komentirajteyeswinkajd... pozdraf... by...kisachkiss
- 10:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

E ovako pošto mi je ovo treči blog s onim starim su se samo događala sranja obečavam vam da če ovaj biti super i najbolji od svih.

Linkichi...

Me..and my world...

IME:Ines
PREZIME:nije bitno (koga briga)
ŽIVIM U: Čakovcu
DOŠLA SAM NA SVIJET:23.3.1993
IMAM:14 god


VOLIM - swojeg buraza
- naj frendice
- dečke
- žiwotinje
- swoja dwa mala peseka
- ČOKOLADU
- se woziti s bajkom
- slušati mjuzu
- zelenu boju

MRZIM - dwolične ljude
- lažljiwce
- školu
- pauke
- MATEMATIKU
- prati posudu ( he he )
- metal
- biti u kazni

Ewo to bi bilo nešt o meni, a ako vas neš više zanima sam me pitajte ili mi ostavite komentaresmijehsmijeh

M@l0 pj3$mIc@...

Gledala sam tvoje oči, nije bilo u mojoj moći, odoljeti toj slatkoči. Volim samo tebe, i zato druge odbijam od sebe, možda ti i nije jasno ali ja volim samo masno. Sječam se prvog puta kada su se nam spojila usta. Sječam se prvog zagrljaja tvoga kad si otključao lokot srca moga. Prvo si se pojavio, vatru u meni upalio, a onda sasvim iznenada udaljio...

Kristalne suze niz lice mi teku, radosno srce tugu krije, a ja za tobom plakati neču, još jednom ti želim sreću!!

Nikad baš nikad shvatiti neču, zašto sam u tebi tražila sreću. Nikad baš nikad shvatiti neću, zašto sam od svih budala izabrala največu!!

Ponekad želim da ti čujem glas, da srušim sve što je između nas, da ti kažem tako da vrisnem, da te još uvijek... ma nije važno!!! Sudbina se samnom poigrala, prvo mi dala, a onda uzela... Sad srećo plačem noćima, dok mi tvoje lice titra pred očima...

Voljela sam smeđeg dečka više nego život svoj, al sudbina je tako htijela da on više nije moj... Htjedoh ga zaboravit, al mi neda sudbina, stalno mi pred očima smeđa kosa njegova...

Ja sam pauk i ne pletem mrežu, al znaj najljepše uspomene za tebe me vežu. U svakom prijatelju tražit ću sreču, ali tebe nikad zaboraviti neću!!!

U noći dubokoj kad s rce strepi sjeti se mene anđele ljepi. Prolazi mladost zatim i život tiho se gasi vatreni plamen teško je naći iskrenu ljubav, zato je bolje živjeti sam. Teški su moji sati kad suza oko kvasi, a srce mora da gubi ono što žarko ljubi. Sve moje ljubavi suviše kratko traju ili ja neznam da volim ili to druge bolje znaju!!!

Živim, živim životu se divim. Odjednom iskočim iz života i zaljubim se u idiota!!!