... I can´t be perfect ...

24.05.2007., četvrtak

*¤×post posvečen "nama" najboljem razredu na školiפ*

Kak sam rekla ovaj post posvečujem svom razredu koji je toliko zabavn,nemoguć i nebre biti bolji... U utorak smo bili na izletu v Zagrebu bila je ludnica... dobro malo nam se ne sviđalo kaj moramo non stop biti v busu sa D-kačima... al ja nemam niš protiv njih...ok su onismijehi kak saki put dok smo došli v bus mi smo se seli v zadnij dio pa normalno kaj bi mi napred sedeli..ne..no i onda su se oni žalili svojoj razrednici kak to dam mi moramo navek sedeti iza v busu a oni nikad i tralalalala..... jer mi navek dok nekam idemo smo z njima v busu i tak....ok neje ve to važno glavno da smo se mi ludo proveli v busu nam je bilo tak vruče jer smo dobili nekšu krntiju od busa kak i navek de nema ni klime.. eh.. no mi smo napravili ludnicu kaj bumo pozabili da nam je tak vruče i kaj n umo se zajbavali...dali smo si svirati pjesmu na radio i se zajbavali neki su se skidali al sam majce kaj nete pomislili nešt... hm hm... no i tak ovo ostalo nije više za javnost.. he he ... i dok smo došli v Zg tam je bilo još bolje vruče išli smo na mjuzikl "BRILJANTIN" bilo je super sam su guzice kazali i žvalili sekiss... he he he...posle smo imali jenu vuru slobodno išli smo jena ekipa nas v Mc Donald´snjamitak smo se najeli kaj nam je slabo posle bilo... pa samo išli malo i v šoping i usput se zajbavali i tak...posle smo išli v sabor uf.. sam dok se zmislim onog brega kojeg smo trebali prejti po toj vručini kaj dojdemo tam ... no i onda nam je tam neka ženskica prepovedala se to ja sam ju niš ne razmila ... opče me ne zanima ta politika... eh nema veze i si smo jedva čekali posle toga kaj idemo doma ...tak nam je vruće bilo kaj smo se skoro skupali v fontani ...no i tak konačno smo krenuli doma pak smo gluposti zdelavali koje također nisu za javnost ... he he ..sve u svemo bilo je ludnicaaaaaaaaaaaa...i još da pozdravim cjeli 8.A. raz. iz 1.Oš.Čk...to bi bilo sve puno pozdrava i uživajte....mahwave
- 09:33 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

E ovako pošto mi je ovo treči blog s onim starim su se samo događala sranja obečavam vam da če ovaj biti super i najbolji od svih.

Linkichi...

Me..and my world...

IME:Ines
PREZIME:nije bitno (koga briga)
ŽIVIM U: Čakovcu
DOŠLA SAM NA SVIJET:23.3.1993
IMAM:14 god


VOLIM - swojeg buraza
- naj frendice
- dečke
- žiwotinje
- swoja dwa mala peseka
- ČOKOLADU
- se woziti s bajkom
- slušati mjuzu
- zelenu boju

MRZIM - dwolične ljude
- lažljiwce
- školu
- pauke
- MATEMATIKU
- prati posudu ( he he )
- metal
- biti u kazni

Ewo to bi bilo nešt o meni, a ako vas neš više zanima sam me pitajte ili mi ostavite komentaresmijehsmijeh

M@l0 pj3$mIc@...

Gledala sam tvoje oči, nije bilo u mojoj moći, odoljeti toj slatkoči. Volim samo tebe, i zato druge odbijam od sebe, možda ti i nije jasno ali ja volim samo masno. Sječam se prvog puta kada su se nam spojila usta. Sječam se prvog zagrljaja tvoga kad si otključao lokot srca moga. Prvo si se pojavio, vatru u meni upalio, a onda sasvim iznenada udaljio...

Kristalne suze niz lice mi teku, radosno srce tugu krije, a ja za tobom plakati neču, još jednom ti želim sreću!!

Nikad baš nikad shvatiti neču, zašto sam u tebi tražila sreću. Nikad baš nikad shvatiti neću, zašto sam od svih budala izabrala največu!!

Ponekad želim da ti čujem glas, da srušim sve što je između nas, da ti kažem tako da vrisnem, da te još uvijek... ma nije važno!!! Sudbina se samnom poigrala, prvo mi dala, a onda uzela... Sad srećo plačem noćima, dok mi tvoje lice titra pred očima...

Voljela sam smeđeg dečka više nego život svoj, al sudbina je tako htijela da on više nije moj... Htjedoh ga zaboravit, al mi neda sudbina, stalno mi pred očima smeđa kosa njegova...

Ja sam pauk i ne pletem mrežu, al znaj najljepše uspomene za tebe me vežu. U svakom prijatelju tražit ću sreču, ali tebe nikad zaboraviti neću!!!

U noći dubokoj kad s rce strepi sjeti se mene anđele ljepi. Prolazi mladost zatim i život tiho se gasi vatreni plamen teško je naći iskrenu ljubav, zato je bolje živjeti sam. Teški su moji sati kad suza oko kvasi, a srce mora da gubi ono što žarko ljubi. Sve moje ljubavi suviše kratko traju ili ja neznam da volim ili to druge bolje znaju!!!

Živim, živim životu se divim. Odjednom iskočim iz života i zaljubim se u idiota!!!