extreme

  svibanj, 2004  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

upravo rodjen 
radovi u tijeku...

meni cool blogovi: 
Caranx- "Bez obzira svidja vam se blog ili ga mrzite i zelite me za jaja objesit na luster nije vazno, samo komentirajte" - no comment (op.a.)

Želite i vi biti na listi? Ništa lakše! Nazovite 060 - 666 - 999 (060 - zlo - naopako) spasite malog dječaka od teške bolesti akutnog baljezganja po Internetu. Cijena poziva je 60 min/satu.

 Linkovi
>digitalna fotografija:
Digital Photography Review
Steve's Digicams
Digitalna Fotografija FAQ

>PDA brzopoveznice:
Palm Gear
Palm Source
Mr.Taxi - Palm Warez
Palm Warez Station

>za ljubitelje zimskih sportova:
Snowboard FAQ
Skiing FAQ
Backcountry Skiing FAQ

>info o skijalištima:
Snow Report
France Ski Resorts report

 27.05.2004., četvrtak

Vjetar, bako...

Gotovo je! Totalno su ludi. Ako sam to ikada sumnjao, više nemam dvojbi. Napravili su nekakvu štapnu konstrukciju ispred svog faxa i omotali je prozirnom mrežom. Štapove su zabili u zemlju, a međusobno ih povezali žicom. Stvar je izgledala zbilja impozantno, dok nije zapuhao vjetar i cijela se konstrukcija nagnula na jednu stranu. Studenti su počeli vrištati, a bakica iz prvih redova se srušila na pod... (ma pretjerujem :)) No, prva mi je asocijacija bila priča o tri praščića koju mi je baka pričala dok sam bio mali. Sada kada sam malo odrastao mogu sa sigurnošču reći da je to bila priča o dva praščića arhitekta i jednom praščiću građevinaru, vuk je ionako imao samo epizodnu ulogu negativca. Zapravo sam uhvatio i poantu :stil i forma neće učiniti konstrukciju stabilnom, dok zdrava pamet hoće... Bravo, braćo potencijalni arhitekti :))

- 17:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #