Nešto o meni

IME:

Glitter Generators
PREZIME:vecina ga zna
DATUM ROĐENJA:20.09.1994.
GODINA:13
MOJ GRAD:Zagreb
KVART:Malešnica
RAZRED:7
NAVIJAM ZA:Dinamohrvatska
VOLIM:tulumarati,plesati,družiti se
NE VOLIM:kao prvo školu,bahate i bezobrazne ljude
NAJ PJEVAČICE:Rihanna,Beyonce Knowles,Shakira........kisskiss

Image hosting codes

Image hosting


Slićice

Purple Glitter Playboy Bunny Glitters

Purple Glitter Playboy Bunny Glitters



Playboy Bunny Glitters

Playboy Bunny Glitters



Playboy Glitters

Playboy Glitters



MySpace images

MySpace



Kiss Glitters

Kiss Glitters



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Heart And Key Glitters

Heart And Key Glitters




image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (17)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

Opis bloga

blog je zabavan!!!!
bit ce svaga i svacega!!!!




Glitter Generators

Tvoje oči mi ne daju mira,
a tvoj me poljubac u dušu dira!!

Sjedim sama na cesti i gledam
dvije sjene.Gledam te dok ljubiš
drugu,a znam da voliš mene!!!

Pamtit ću dok živim oči plave
boje.Te su oči bile ogledalo
moje.Što posluša srece moje
luda glavo?!
Zbog njega mi cio život obojen
u plavo!!!!!!!!!

Ti si svjetlost u tami života,
ti si mojoj glazbi jedna nota,
ti si beskrajna tema za moje
sne,ti si me ni SVE!!!!

Imam jednu prijateljicu sjajnu,
ona mi kaže svaku svoju tajnu.
Uvjek će ona moja prijeteljica
biti i dio mog života krasiti!!!

Kaži mi sada mili moj zašto je
tužan pogled tvoj?
Za kime tvoje srce pati?
Hoćeš li mi svoju ljubav dati?
Dok u noći oganj gori,sjeti se
dragi netko te voli!!!!!!!!!!!











Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Clock Generator - bigoo.ws

subota, 13.10.2007.

Napokon..............

Nopokon došla je i subota!!!!!!!!!!!!yes
danas mi je bio sasvim običan dan
naravno spavala sam do 11 i 30.to jer jedini dan kada se naspavam.zijev
jedino me moja frendica Markička živcira.mad
naljutila se na mene i ne želi reći u vezi čega je.al sam ja ipak doznala.smijeh
ljudi pa ona se ljuti zbog toga što sam u svom kvizu napisala da mi je Ivana best frendica.koje sranje.headbang
al dobro sreditt ćemo mi to(valjda).
to je sve od mene za sada.
kissmah



| kOmENtArI (12) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.