utorak, 19.12.2006.

Ha!

AJDE KOMENTIRAJ SAD.....
Eto ti novi post.....

Dan drugi.
Možda ipak neki normalan post? Mogla bi.
Ono sinoć je napisano samo zato da ja ne poludim.. Jedna "dotična" osoba izluđuje! Ufffff!
Inače, dobro sam, nisam u bedu ni depri, nikad bila nit ću biti...
Jučer sam bila u školi, i bilo je ok, brzo mi je prošlo. Sad je sve zaključeno i sad idem ko kofer u školu. (Pardon, kovčeg)... I na kraju svega, prosjek mi 4.4. Da poludiš! Al nema veze, meni dosta, i previše...Zaključio pet iz povijesti, a nisam se baš nadala. Pogotovo kad me istjerao jučer, zajedno sa Šakom. Jbg.
Eto još ovih tjedan dana, i gotovo...Onda odmor od tri tjedna! Ala, jedva čekam...Jedva. Badnjak, Božić, još da padne snijeg! Ostvarenje mojih snova...Onda sanjkanje i ubijanje na vreći.. Najdraže mi to...:)
Ma idem ja sad, nemam ništa pametno napisat, ništa šta bi ljudi mogli pametnog naučit (!!!)...
E tako.
Pozdrav svima,(znamo koga sve) i izdržite još tjedan dana. U stvari, još četiri dana!
Da.

Dan treći.
Nisam raspoložena za cijeli novi post, a ovo mi je došlo eto tako. Rekli bi da sam u depri, al neću.Ako mi uvijek sve mora tako završiti, ako je jednostavno određeno da nemam sreće, onda nema veze. Moram dalje, iako još dugo vrijeme me neće proći, ali ne namjeravam biti u bedu pred svima, živcira me to. Ne želim da drugi onda ispaštaju zbog toga. Eto samo sam to morala napisati, ne mogu izdržati. Al eto drugi nam kroje nekad sudbinu, koje sranje.
Jbg.
Idem, uživajte. Moram se srediti, zabrijala sam si previše.

- 00:33 - Tvoje riječi ( 29 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>