nedjelja, 10.12.2006.

...jel crno sve? pojma nemam...možda čak i je...il nije?

E ljudi.
Napokon!
Ne pitajte šta je bilo, gdje sam zapela, niti išta. Samo natucite moga brata zato jer je malo, da ne kažem šta! Pametan je jako, da. Uspio je stavit lozinku na komp, i onda ju zaboravio i nisam ništa mogla!!! Luda sam bila ovih nekoliko dana. Ko da je sto godina prošlo. Zato se ispričavam to nisam ostavljala komentare, nadoknadit ću ja to! Bez brige.

Inače? Ok je sve, ak se može to tako reći. Mislim, sve je bilo super, dok škola nije počela srati. Al boli me. Sad bi trebala učit geografiju i biologiju, al mi se ne da. Kao što vidite, učim ja to. :)
Bila sam u subotu vani. Sranje, sranje i samo sranje. Ne znaš dal je jadnije ovdje ili negdje okolo. Al eto, bilo mi je dobro, Natalija je bila kod mene, pa smo nas dvije išle.. A jesam se nasmijala.. :)
Inače, u subotu sam bila dobre volje zbog nečega, al ništa od toga, već sam se drugi dan ubila u pojam, i odmah zbedirala. Jbg. Uvijek to radim. I zato imam samo jednu želju, al o tom potom. U stvari, to je nemoguće, neki će znati o čemu se radi... ;) E da. Kad bi bilo. Samo bok. Al ajd, sve super.

I tak, ništa posebno, sutra u školu, mrzim ponedjeljak, najgori predmeti! Profesori. Jedino me tješi što ću vidjeti neke ljude. Razred. Jao! Vidim da je u komentarima sve više i više nekih nepoznatih... Kad bi znala, ma.. E da, saznala sam tko su anđeli.. Hahhaha, da, sama sam saznala, nitko mi nije rekao. :) Al opet... Ma, samo puste želje.

Odo ja sad kad ništa pametno ne pišem. Vidim da ste me stavili na msn, tnx. Samo dajte! Jer ja ne znam napamet sve vaše adrese. Ma, ajd uživajte mi, čujemo se uskoro. Ja imam puno posla sad dok obiđem sve blogove, pročitam posteve, ostavim komentare...Uf!

E da, moram pozdravit sve.. Razred svoj, Anu, Peštićku, Jelenu, Nataliju i njezinog :), Dajanu puno, čujemo se uskoro valjda, Brkićku, njenu sestru! Eto ti sad! Anđele :), moju sestru, sve ljudove iz škole, i naravno sve sa msn-a i bloga...I tak.
mah

Image Hosted by ImageShack.us

- 20:55 - Tvoje riječi ( 33 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>