utorak, 05.12.2006.

...samo na brzinu...

E htjedoh samo jednu stvar reći. Pošto mi se sad net popravljao, morala sam si isponova instalirati msn, pa sam zaboravila lozinku od staroga, pa imam sad novu adresu..
E pa sad bi htjela zamoliti one koji su me imali na msn-u, i ja njih, da promijene i stave novu! Molim vas jer ja ne znam sve napamet. Jbg.
Eto vam je sad: antonija.22@hotmail.com
E to bi bilo to. Nemojte zaboraviti. :) Pls.

Idem sad spavat, sutra se rano dižem.
Danas je bilo ok sve. Škola stoji, ne ide nikuda. Samo me jedna stvar pogodila, odmah rano ujutro, al rekla sam si da se neću s glupostima zamarati.
Idem sad.
I da, pozdravljam sve, i naravno anđele. Da se ne bi ljutili opet. :)
Uživajte, toliko od mene danas.

I ne zaboravite na msn! Molim vas!

- 22:18 - Tvoje riječi ( 40 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>