utorak, 05.12.2006.

E da, napokon i net! Bogu hvala! :)

A čovječe.
Napokon! Danas popravila net! Tjedan dana ga nisam imala, a kao da je prošlo deset godina...Strašno.
Eto me. Šta ima? Dal sve štima? Ja evo umorna.. Stigla sa treninga. Počela sam sad nešto malo u školi igrati jer više ne idem u Sisak. Ana ne može. Šteta.
Šta da kažem, previše sam izmorena i jedva gledam već, al morala sam napisati ovaj post, jer stvarno sam više ludila bez neta... U školi je sve ok, ocjene su onako...Mogle bi i bolje, al su i ovako zakon. Stvarno. Ljudi oko mene? Pa, moglo bi se reći svi super, sretni, zadovoljni..Dobro, kako tko, al eto u prosjeku je sve ok.. Samo što mi se dogodila jedna tužna stvar. Andrea se ispisala iz gimanzije. Ne ide više s nama u razred. Imala je velikih problema, i treba joj odmor, i zato sad ona negdje uživa u Splitu. Blago njoj! I nisam mogla vjerovat kak mi je bio bed kad se sve to događalo, čovječe toliko toga... Imamo sreće što je dobro završilo..:)
U subotu... E da, bila sam u Intersparu (Interšparu)..Kak već. I ok je. Veliko je i nama nešto novo, pa je zanimljivo.. Meni je bila zakon neka pizza i cola, i to dvoje zajedno sedam kuna košta..Al sam se nažderala! Jao! I još neki dinosaur ide, veliki, tri metra je imao, i kud ja, tud i on..Ja se već bila uplašila! Al onda me prestao pratiti...:))
E da! Šišala sam se! Rekla sam da ću se ošišati kak treba ili uopce i neću. I pošto sam ja sklona promjenama, odrezala ja toga dosta..:)) Tak treba! Valjda je dobro, al u stvari, baš me boli briga. Al baš!

Ugl, da ja sad ne pričam previše jer toliko toga bi mogla reći...Neke sitnice, i stvari...Al šutim. Bolje mi je. Jer toliko toga....Svege, a opet ništa.
Jbg.
E da vam stavim par slika sa Peštićkinog rođendana. Dana kad smo se nas četiri nažderale ko nenormalne! Hahhah...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto. To bi bilo to, neću više.. :) I bolje da ne idem dalje jer ima cenzuriranog. Da. Baš.
Idem sad. Sutra moram donesti tri lektire, a ja imam samo pisca napisanog od jedne. I pita geografiju. I pišemo informatiku. I super! I još predstavljanje sutra! Ala, odo ja u krevet!
Laku noć...

ETO SAD! ANĐELI ISPRIČAVAM SE ŠTO VAS NISAM POZDRAVILA, ŽAO MI JE...I NEMOJTE MI SAD TO RADIT...
Nisam uopće bila u stanju išta normalno napisati sinoć...Evo sad vas pozdravljam...Jao!
I ne smrdite :) I stvarno bi više htjela saznat tko ste, tko me čuva :)

- 00:01 - Tvoje riječi ( 15 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>