četvrtak, 23.11.2006.

I dobili mi štrajk...! Jea!

E da.
Idem napisati novi post, dosadno mi je. Htjela bi nekuda ići, a opet mi se ne da. Vrijeme je neko zeznuto, pa mi se samo spava i luta po kući. Trebala sam pospremit sobu, naravno, nisam. Budem, morat ću, jer u velikoj je komi..Eto, možda mi je dobro došlo ovih par dana odmora od škole, al ja sam se ponadala da ću sjesti za knjigu, i da ću ponovit neke stvari, naučit, bar zadaću napisati (??!!), ali izgleda ništa od toga..E pa, mogla sam stvarno. Jer sam ocjene totalno upropastila i bilo bi vrijeme da popravim neke..Al eto, glavno da ću ja imat tri iz matematike..Nadam se..! Ma samo da je dva.

Izgleda da više ne idem na treninig u Sisak. U početku je Ana bila bolesna, tak nešto, pa se dogodilo ono, pa sad više nema vremena, mora učit. Valjda ne stigne, bude umorna.. A ja sam baš htjela ići, obožavala sam te treninge tamo.. Sve cure, trenera...Sad mi je žao kad se sjetim, e da mi je znat dal su se zapitali koji put gdje smo? HAHHA..Baš. Eto, uvijek nešto zezne stvar. Ali sad bi kako trebala početi u školi trenirati. E pa morat ću, jer inače ću zakržljat, al stvarno. Treba mi malo da se ispucam, istrčim..Uf...Obožavam tu odbojku. Tako mi dobro dođe!

Ugl, e da, danas sam bila u Lidlu! Ha! Otvorio se, napokon.. Bilo je i vrijeme. Mogu reći da je dobro, samo što mi je čudno to u 53nji. Onak sve puno ljudi, još su stavili semafor. Semafor u Petrinji! Strašno. Ha,ha,ha...A šta ćeš.. Normalno, sve puno poznatih ljudi, ipak je ovaj grad mali. I ponkead mi je drago zbog toga. A nekad me to toliko živcira, jer moram ići nekud dalje da nekog novog upoznam, da vidim nova lica. Jer ovdje stvarno znaš sve, čak one koje ne znaš pravo, nemaš volje s njima se ni upoznavati jer čuješ i znaš kakvi su. Tak da. Al eto. Sad kad razmišljam o tome, baš bi htjela nekog novog upoznat, al eto. Ne ide.

Još jedna stvar,Ana se šišala. Jutros, a ja morala ići s njom! Ujutro u pola devet sam se probudila, koma, i onda tamo nju čekala dva sata, jer je čekala da se netko ošiša..Baš sam se nasmijala tamo, al eto..Najjače kad je jedna žena došla i rekla..Ma nije važno!
Idem sad, čujemo se..Pozdrav svima (znate koga uvijek pozdravim...Anđele pogotovo)
I još nešto: ŠAKO, SRETAN ROĐENDAN!
A sutra je mojoj Peštićki rođendan.
Pozdrav.

- 16:01 - Tvoje riječi ( 34 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>