utorak, 21.11.2006.

...´oćemo štrajk! ´oćemo štrajk!....

Strašno.
Pa kome se da više učit? Koma. Pa tko još ima snage za to? Ja nemam. Samo se nadam će sutra biti taj štrajk, i da će se produžit i na četvrtak i na petak! Daj Bože... Jer neću uspijet skužit kemiju za test u petak...No way! A jučer smo pisali testi iz geografije, to neću ni komentirati, al šta se tiče povijesti..STRAŠNO! Mora on zakomplicirati cijelu stvar...Evo priznajem, učila sam ju, al dobro, znam puno toga i sa sata, al ništa nisam uspjela riješiti na testu...E samo da dobijem dva..Strašno..A baš sam se ponadala da ćemo svi lijepo riješit test, bit će onako "normalna" pitanja i sve super...Al ne! Mora sve bit u klincu...Koma...

Danas pišem glazbeni. Prvi sat. Super! Jedva čekam... Moš´si mislit! U životu nisam pisala test iz glazbenog, u životu! I sad u srednjoj školi moram pisat...A Bože...Nadam se da ću bar to moći donekle dobro riješiti...Još pita i geografiju (mene će sto posto otvoriti) i informatiku...
Al ne da mi se više o školi...Sve je to čisto sranje..Al eto, šta se mora, mora se...Još samo da nisam za školu toliko lijena... Da mi je bar malo snage i volje za školu kao što imam za trening, onda bi rasturala...JAO!

Sinoć smo Jelena i ja trebale ići na trening, al kiša padala, ja sam se malo zadržala na kompu...:) A šta ćeš...Uvijek mi vrijeme samo tako prođe na netu, koji mi je izneneda proradio...Ne možeš vjerovat..!! Čudo u očima našim :)) Al samo da on radi, ja mogu pisat normalne posteve...Sinoć sam malo linkove mijenjala, pa se nemojte neki iznenadit ak se nađete tamo...Još sam ih krenula staviti, al sam skoro zaspala za kompom, pa sam otišla pravac krevet...:)

Idem sad, malo sam se raspisala...Samo da mi sad komp opet ne počne srat, i ne objavi mi ovaj post! Poludit ću onda, majke mi...
E ovaj put neću nikoga pozdravljat...Svi znate da vas sve pozdravljam.. A pogotovo "moje plave anđele" što me čuvaju...Strašno..Kako ću ja nekoga zatući kad saznam tko je to...Uf...Samo da ih upoznam..
Ma dosta...Idem sad...Učit? NE. Spavat? Možda.
mah

- 10:49 - Tvoje riječi ( 31 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>