nedjelja, 19.11.2006.

...možda ovaj post ipak postoji....

Eto idem bar probat napisat post nekakav...Sinoć sam bila vani, bilo je ok..Došla mi je Natalija, ništa nije riješila s Mišom, al jbg..Bude jednom..Bila sam u petak na koncertu od Jacquesa, humanitarnom koncertu...Nije mi bilo do njega, nego do malog Karla (već sam pisala o njemu)...Često razmišljam o njemu, ne ide mi iz glave...Sve bi dala da bude dobro...
A i prošli tjedan je poginuo jedan mladi dečko...Anin bratić. Ona je bila jednostavno neutješna, al polako s vremenom joj je postalo lakše, i njoj i ostalima...I polako će i te rane zacijelit, istin nikad neće do kraja, al polako...Treba bit strpljiv...:)
Inače, škola je big shit..Pišem dva testa u ponedjeljak, Bože pomozi! I povijest i geografiju...I pita me švabski...Ala, pa izvlačim se već tjedan dana, al sutra bome ne budem uspijela, sto posto...Al eto, jedan ko nijedan...A da o matematici ne pričam...Ma šutim bolje...

Sinoć sam trebala ići na neki tulum, Boga pitaj koji, gdje, kad...? Al nisam mogla, sestrična mi došla, i onda sve...Ma nije važno...
Jelena je u komi, mislim, ne u negativnom smislu, nego je zaljubljena da to nije normalno...Zato i ona jedva čeka ponedjeljak, baš kao i ja...Al su drukčiji razlozi..:) Ma mene baš boli briga...HHAHH...

I tako, ubit ću se ako sad ovo ne budem mogla objavit...Koma onda..Al eto nadam se da bude htjelo...Danas idem s Anom malo, nismo se dugo vidjele...
I da, buraz, miči onu sliku s bloga...Jasno?

Idem sad, čestitajte mi ako upravo čitate ovo jer to znači da mi net nije srao sad, al bojim se da ništa od toga...:))
Pozdrav svima...Iz škole, osnovne, bloga, grada, sve koje poznam i one koje ne poznam (npr. XXX :))), ubit će me...:))
Ma.

- 15:02 - Tvoje riječi ( 37 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>