nedjelja, 22.10.2006.

....ne da mi se pisat naslov...al stvarno...baš neću...ma zaboli me...jao....

Eto.
Nisam izdržala, morala sam napisati post. Ma dosadno mi je...Danas sam bila kod bake, nežderala se ko konj...Ne možeš kod nje ostat gladan..:))..Došla doma, otišla Ani odnesti stvari za trening, i sad sam u gdje jesam...
Sinoć sam malo zapela u gradu..Nisam ni namjeravala ići nikud, al nas je Marina pozvala k sebi jer je cijeli vikend bila sama doma, pa....:))..I tak smo malo tamo zalomile...Ali samo malo...:)..I tak mi krenule kući, al putem smo srele društvo iz parka, a još Miši (mom dragom prijatelju..moram to reći.:)) bio rođendan...Pa naravno da nismo mogle doma...I otišle mi u park, tamo čete ljudi...Društva. Likovi. Ženske. Svi poznati...Sve znaš..Tko god da prođe, moraš ga pozdravit...Tak da...Ljudi se okupili oko fontane (koja je proradila...u životu nije voda curila iz nje.:)), pjevali neki tam...Ma....I tak mi zapeli...Došla doma ni sama ne znam kad...Malo zakasnila, al nema veze....Skoro se upišala putem do kuće...;)) A šta ćeš...
I tak, sutra pišem matku i geografiju...Moram izvući dobru ocjenu, inače sam u govnima...Nadam se da će bit dobro, jer mi se ne da učit nikako...MA....
Sutra idem na trening...jea...:)) Jedva čekam da se malo ispucam...Samo da prođe sutra..Taj dan...Geografija...Jao..
Idem sad polako...Dosadno mi je....Trebala bi učit, al ne ide...Morat ću..:))
E da, Mariio, imaš mail...
Pozdrav svima...

- 20:36 - Tvoje riječi ( 14 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>