petak, 20.10.2006.

...vrti se u krug...vrti se u krug...past ću sa vrtuljka...:)

Here I am.
Naravno...Šta ima? Meni evo dosadno da crkneš, pa se odmah okrećem svom dragom prijatelju netu i blogu..:)
Bila danas na treningu, bilo je ok..A ne dosadno ko prosli put...Prošli put sam skoro crkla tam...Ugl..
Ne znam stvarno zašto uopće pišem ovaj post? Valjda iz dosade? Ili zbog tog što mi se piše? Ili zbog sreće? Tuge? Ma ni sama ne znam.. Znam samo da sam dobro, da nisam u bedu (Bogu hvala, jer mi to ide na živce, al za sve je kriv PMS) i da sutra ne želim nikud ići.. Ne znam ni dal ću u grad..Ne da mi se, sve je postalo tako dosadno, monotono, stalno se isto ponavlja. Ne znam stvarno, ovaj svijet ode k vragu.. Posljednji dokaz tome je JOŠ JEDNO čedmorstvo u Petrinji..U ovom malom "mirnom" gradiću. Taj grad se spominje samo kad su u pitanju neka ubojstva i neke loše stvari..Al mi još ne ide u glavu kakav to mozak mora bit kad mu dođe da šakom lupi dijete od par mjeseci?? Daj molim te! Moraš bit budala...Velika budala...Kako ne razmišlja? Pa to je samo nevino dijete koje nije ništa krivo...Ma...Svijet u raspadu...
Al sam si rekla da se neću zamarat s time, moram se pomirit da je to tako jer ja protiv toga ne mogu..Da mogu, ne bi sjedila prekriženih ruku....Nešto bi poduzela, ali odkud mi tolika moć i snaga?Nemam ju.
I tako, jednostavno je to tako...Samo jedna osoba može protiv toga...
I sad sam se ja sama dovela u situaciju da razmišljam o tome, al sad sam preumorna da bi UOPĆE razmišljala, tak da...
Idem sad polako, sutra se opet trebam dizat rano (u 10!) jer moram do grada malo...Ni sama ne kužim zašto, al ajd...Kud svi tud i mali Mujo...:))
Ugl..Idem...Čujemo se još...
Nadam se da nema zbediranih ljudi..:))
Nada umire posljednja...smijeh

- 23:24 - Tvoje riječi ( 11 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>