srijeda, 18.10.2006.

...živim...jedem...spavam....i naravno opet jedem...i opet...pa idem spavat...ugl...

Eto me.
Nije me bilo od subote, još nikad nije toliko prošlo a da nisam pisala post...Ugl...
Šta ima? Eto tak ništa...Sve je ok. Škola je good. Danas sam dobila pet iz njemačkog, a tri iz fizike...To je zakon, jer se nisam nadala baš ni dvojci, al ajd....Inače ovak u razredu je ok, zaje** i gluposti..Inače sam puna šljiva i sve me boli, al ajd, izdržim nekak...Jednog dana ću puknut i sve ih natući (već sam počela :))..I tak..Pokušavam se sjetit šta sam pisala, a šta nisam...
Danas imam trening, nadam se da neće biti dosadno kao i u ponedjeljak...Bilo bzvz, al glavno da sam ja dobila po glavi..Tj. po bradi..Ženska me maznula ko mutavu, al ajd živa sam, iako me je jezik boli kak sam ga zagrizla...Jedva jedem..(al to uvijek mogu..:))
Inače, jučer mi je nešto crko net, pa nisam mogla i već sam se usrala da je gotovo, da ga više nema, al eto, opet valja...Neki lik nazvao i popravio...Čudesne ruke...!!! :))
E da, nisam pisala za kestenijadu! Bile ja i Jelena...Htjele smo ići pješke, al kad smo vidjele da samo starčeki neki idu pješke, odustale smo i otišle autom s mojoj majkom...Bilo nam baš super...Najele se, naravno kestena, kobasica, napile se mošta koji je bio zakon...Samo je bilo problema za wc, al smo se snašle, ipak je to šuma!! :)) Ma, bilo super, a ja uživala u prirodi i šumi...Obožavam to....Srela sam lika iz osnovne kojeg nisam vidjela sto godina..Baš mi nekak bilo čudno...Ko da ga znam, e opet ne znam..Ma ugl...
Idem sad polako, ne znam šta da kažem više..Onak je sve baš ok...Nije ni loše, a nije ni ne znam ni ja kako bajno...Razred je lud...Ženske su mi zakon, a za dečke sam boksačka vreća...:)) Ma...Sve je to samo zafrkancija...:))
I tako...Htjela bi sad nešto pisati, al mi malo bzvz...Ma ugl...

Idem sad. Mislim da će uskoro stići novi post, da nadoknadim šta sam propustila...Možda već i večeras..:))

Ma...mah

- 15:51 - Tvoje riječi ( 20 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>