utorak, 10.10.2006.

...nekako mi se čini da je ljubav sve dalje i dalje...da! eno je iza zadnjeg brda...

Tu sam.
Ich bin tu.
Kako god. Eto me, stigla sam. Bila sam u Sisku...Kupila sam si tenisice za trening jer su one stvarno već bile koma...Noge me počele boljeti...Al ugl...Kak mi je bilo danas?
Ajmo reći ok...U školi me danas ništa nisu pitali, nit sam išta pisala, tak da je bilo super...Prvo smo imali, mislim, glazbeni...Naravno, živa dosada...Onda geografiju...Učili neka sranja tam...Uskoro pišemo test..Koma..Onda TZK, bar nešto dobro...Dobila sam dvije petice...Strašno...!!Iz hrvatskog smo radili neke gluposti, više se ni ne sjećam šta...I onda išli kući jer nije bilo profesorice...
Ali...Naravno nismo otišli kući, već u Concord na biljar...Jednu sam izgubila, pa pobijedila (Stipe i ja), pa opet pobijedila Šaku..smijeh...A šta ćeš..Profesionalac sam...(Moš si mislit)...
Danas su dečki iz razreda imali fino jelo pod odmorom....Donesli su si kobasice i kruha i žderali ko mutavi...Još Mata onak jede, vadi bilježnicu da na njoj reže (bilježnica umijesto daske...Budala...:) i uopće ne kuži da je profesorica unutra...Kad je skužio, brže gurne nož (koji su kupili u mix shopu za 6 kuna lud) u Žikinu torbu, i onak mu je probuši...Strašno...Nož viri iz torbe...:)) Luđaci....
I tako...Ja sam danas dobro...Ništa me puno nije diralo jer sam odlučila da se neću sa sitnicama zamarat...Samo bi htjela da imam nekog kraj s kim će mi vrijeme brže proći i s kim ću se zabavljat...Al eto...Ne ide...A ni ne treba mi...Možda mi sad treba odmora malo od života...
E pa baš zato...Idem spavat...:))
Ma ne idem...U stvari: idem...
Ugl, šta god...
To bi bilo to...Ne znam šta da više pišem, sad kad bi pisala, mogla bi sto godina tak...:))
Samo pozdravljam iz razreda sve (Šako, Mata, Žika, Matej i Matija, Brkićka, Jelena, Andr...) a ima ih previše...Onda imam i ove tu što se stalno prepucavaju prek bloga (npr. Maja i MariJo..:))..Pa staro društvo (Đurić, Mišo...)...Onda Ana, Marina, Ela ..E DA !! SRETAN ROĐENDAN, ELA!!... I sad je stvarno previše...Ionako je ovaj post predugačak..Ak je tko pročitao do kraja, nek se javi...:))
Laku noć...
Guten Nacht...(sutra pišem njemački, pa ga pokušavam šprehat, al ne ide...) mah

- 22:17 - Tvoje riječi ( 15 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>