četvrtak, 05.10.2006.

...zapitah se zašto je sve crno, i onda se sjetih da su mi oči zatvorene...:))

MySpace

MySpace

Eto me.
Baš mi se i ne da pisati post, ali je Šako sad otišao nešto obavit, pa dok ga čekam, da mi vrijeme brže prođe...Inače, u pitanju je ICQ (da ne bi bilo....) Ugl...Danas je u školi bilo ok, samo što me boli cijela jedna strana...Zbog čega? Naravno zbog mutave "zuje"...Luda sam...Mene uvijek na neku foru stave da zujim i onda mlate po meni ...Al eto, baš mi je to zakon...No odlučila sam da neću igrat sutra...Jeste čuli? NEĆU!blabla Inače sutra pišemo test iz kemije. Došla nam ta neka mutava na zamjenu, poremetila nam cijeli sistem..A baš sam mogla dobit dobru ocjenu kod one, a kod ove moramo znati računati neke polumjere i promjere atoma!! Pa koji klinac je to? Strašno. Nadam se dvojci, al iza mene sjede Šako i Križanić, i sa mnom sjedi Brkićka!! Pa nema mi bolje kombinacije...:)) Ma valjda ću nešto uspjeti...
Jučer sam upoznala Maju jednu...Ovu sa bloga...Dopisujemo se prek bloga, idemo u istu školu i nikako da se upoznamo..Smiješno...Al to je dokaz da je škola velika (???!!!)..Ženska je super....Onak, nismo se srele u školi, nego u busu kad je išla doma, a ja na trening..Uf, nije mi jučer ništa išlo on the trening, a nije mi se ni dalo...Bila umorna, gladna...Ma...Ugl...
Sad bi trebala ići spavat, a ne da mi se nikako, čekam Šaku...E, sorry zbog ovog danas....
Ugl....Šta da vam još kažem...DA, danas cijeli dan razmišljam samo o jednom...Al neću bolje o tome...zaboravite....
E sad bi mogla nabacit pozdrave? Pa...mogla bi...Al toga ima....
Ugl...držite mi fige za kemiju i ak me bude pitao mutavu fiziku, koju ne kuuuužim....Al ajd, izvučem dva...(Valjda)....Nadam se da sutra neću zaradit šljive po cijelom tijelu od "zuje"...Uf...
E da!! Zaboravih....Sutra moram ići na neko vijeće učenika...Jer sam predsjedica (mene našli, strašno..:) i sutra idem prvi put....Šta ću ja tamo? JAO, poželite mi sreću da se ne osramotim....

Idem sad...Stvarno...Čujemo se sutra....:) mah

- 22:24 - Tvoje riječi ( 28 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>