četvrtak, 28.09.2006.

...................................

NE MORATE MI VJEROVATI, ALI DOBILA SAM ČETIRI IZ MATEMATIKE...

Da, da....Istina je. Kad mi je profa rekla, nisam mogla vjerovati...Al stvarno....Svi su bili sretni. A zašto? Zbog oklade...Kao što rekoh, moram peći palačinke.....Koma...Za njih sve peći palačinke....bang
Al nije mi problem, oklada je oklada....Zar ne?
Inače, sve je super...Imali smo povijest i nije mi pitao, samo mi je rekao da sam energična i da bi trebala u prvu klupu...Aha, mo´š si mislit´....Ajd dobro...
Idem sad....E da, Sanja, ja idem u subotu van, tak da....A sutra ti se budem javila kad dobijem na račun...mah

Odo ja...Pozdrav svima...Čujemo se uskoro...
Ljudi, budite šta jeste.....Samo sam to htjela reći.....thumbup

- 21:55 - Tvoje riječi ( 11 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>