četvrtak, 21.09.2006.

...jer takva sam se rodila, u stvari takvu su me napravili...

Eto me... A šta da vam kažem....Ne da mi se pisati ništa, jer nemam snage ni volje...Stalno mi se po glavi mota škola, a nikako da se primim mutave knjige...E vjerujte mi da mi se ne da jednostavno...KOMA SAM...Noge me toliko bole da to nije normalno...Jučer sam opet imala trening, KATASTROFA....Toliko nas je izmučio da to nije normalno...Dobro možda to nije tako strašno, ali meni je nakon dva mjeseca bez treninga...Znate vi šta je to?? Izgubiš skroz kondiciju, a onda on tebi da tri velike serije...DAJ ME UBI ODMAH RADIJE!! bang...Al dobro, proći će me...Pa ću se vratit u normalu...Suta opet imam, al ne u 10, nego u sedam...Bar nešto dobro...Ajd neću vas više zamarati s tim, već sam dosadna, zar ne?
A šta da vam pišem...Dajte mi neku dobru temu za post...Nešto zanimljivo....

Eto, sad bih trebala ići lektiru pisati koju trebam sutra predati, ali nema veze....To ću ja već nekako...Prvo nije bilo nigdje te knjige, onda se ja mučim u knjižnici s nekom knjižurinom sat i pol, i sad mi danas kažu da mi je krivu knjigu dala u knjižnici, što znači da sam napisala totalno krivu lektiru....Pa ubi me ....bang Eto ti pametnog djeteta...Nisam ja kriva što su me takvu rodili, šta nije tako?..smijeh

Eto idem sad...Pozadina mi još uvijek neće, slike mi još uvijek neće...NIšta me neće....Čak ni jedna mutava mala petica me neće....A to nije moguće ni ovako ni onako...Nikad se to neće dogodit vjerujte mi...Kad se to dogodi meni u gimanziji, cijeli post će biti tome posvećen, al majke mi...

Sad stvarno idem....Al ne pisati lektiru, već do Ane....Ili će ona do mene....smijeh

Pozdrav veliki....I pusa velika svima...Pogotovo bolesnoj Andrei...kiss

wave

- 17:32 - Tvoje riječi ( 4 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>