četvrtak, 14.09.2006.

....k´o da sutra ne postoji.....

Eto mene....Šta ima kod mene? Ništa, osim jedne kvrge na glavi...Hvala Bogu što nije poplavila....Pitate se što je bilo...Pa imala sam bliski susret sa jednim stupom, zvanim "znak stop"...Da, baš s njim...KOMA..Pitate se kako mi je bilo...Pa naravno, ludo i nezaboravno!! Samo da znate kako mi se zavrtilo...Zamislite scenu kako stojim okrenuta leđima prema stupu, i u jednom trenutku se okrenem i (kao) krenem trčati...Ali naravno nisam napravila ni dva koraka, jer sam u prvom koraku naletila na stup!! Stup se tresao još dugo, a meni se još duuugo vrtjelo u glavi...Strašno...Suze su mi išle na oči, ne znam dal od smijeha ili boli...Vjerujte mi da to nikad neću zaboraviti...A kako se to samo čulo! BANG!!!eek Ljudi su se okretali...Jadni bi se smijali, a bed im je...A u sebi crkavaju od smijeha...Ne zamjeram im, i ja bi tako na njihovom mjestu...Koja sam ja...lud
I da, kao što možete vidjeti, još ne uspijevam ništa sa dizajnom...Ali jednostavno mi ne ide u glavu što je razlog (jeb***) da mi neće stavit ni onu staru pozadinu..Pa koje sranje!!!! A šta ću...Ništa.
I tako, sad sam "učila" i naravno "naučila"....Baš me zanima kako ću danas u školi...Ništa ne kužim iz mutave matke..A nema veze, sjedim s Brkićkom, a ona je pametna..!!!thumbup
I naravno još ne mogu stavit slike. A Bože, šta ovaj net i blog imaju protiv mene..?? Neće me, pa neće...A šta ću...Ništa.
Idem sad....Gledat malo TV...Nisam ga vidjela već....uhuuu...(20 minuta rolleyes)

Pozdrav svima.... E da, zaboravih reći (kako sam samo to zaboravila?? ) da Hebena ide sad sa mnom u razred..Da, da...Prebacila se iz medicinske u gimnaziju i sad ide s mnom...JUPI!!! Bilo joj je malo teško i svaki dan je morala putovati, tako da...A meni sad zakon...Ispunio mi se san! wink
A šta se tiče Ane, ona je još uvijek u Glini no, nažalost...Inače, njoj je dosta teško i putuje svaki dan, al eto ne odustaje...A šta ćeš...Ništa.

SAD stvarno idem...Pozdrav, već je post malo predugačak...wave

- 11:05 - Tvoje riječi ( 13 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>