četvrtak, 07.09.2006.

...i´m happy.....so happy.....

Zašto? E pa zato što ponovo ima ovaj mutavi internet i blog... Jedva sam dočekala....Svaki jeb** dan sam svoje molila da ga uključe opet... Jer stvarno sam ga jedva dočekala...Kad sam danas opet došla na blog, kad sam vidjela sve te komentare, sve te blogove, tak mi je bilo zakon....Ne mogu vam to ni opisati...Napokon ću opet moći bit na internetu svaki čas kad se domognem slobodnog vremena, jer ljudi (pazite sad) ja sam upisala srednju školu...Aha, zamisli....Ma, šala...Ali opet nemam baš nešto vremena, stalno nešto moram pisati, čitati, raditi...
I da vam kažem, u školi mi je super....Al onak, stvarno...Razred je stvarno ok...Dosta nas je iz moje škole, ali ih ima dosta iz okolice...Cure su stvarno super...Nisam se, iskreno, baš veselila puno srednjoj školi, no sad mi je baš drago...Istina,tek smo sad krenuli, trebat će još vremena dok se mi formiramo kao razred...To tak ide...Kasnije ćemo svi bit kao jedna velika obitelj (nadam se)....
Sad mi se ne da pisati za svakoga, tko je , šta je, gdje je, kakav je...Al budem ih još u prolazu spominjala...E da raska nam je super...Profesori? O Bože, bolje ne pitaj... Ima pijanaca, onih strogih i onih koji su legende...A šta ćeš...
Morat ću sad polako ići...Htjela bih pozdravit ljude koji su mi ostavljali komentare....Onda one iz razreda i škole.....Onda onu staru ekipu koja mi toliko fali, nemate pojma koliko.....I sve one koje nisam spomenula...
Ne mogu vjerovati da imam opet blog...Napokon...
E da, pozdrav burazu....i Ani...I Hebeni....I Uvaliću (i onima svima koji idu uz njega)...I Brkićki....I Ivani...I Andrei....I svima iz razreda....Ne da mi se nabrajati...

E da, budem stavila slike večeras neke iz parka od prije tjedan-dva....Te sam još davno obećala, al pošto me zeznuo internet, sad ću ih stavit...

Pozdrav svima....

- 18:53 - Tvoje riječi ( 9 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>