srijeda, 09.08.2006.

.....all the things i said.....

.....evo i mene opet....jedan dan sam promašila....pa kao što rekoh, nemam više ni vremena...stalno sam vani, negdje....
.....pa evo sad sam došla iz parka.....pišala sam od smijeha....ne zanm kome više...miši ili baranju ili uvaliću ili pederima baranju i uvaliću?? stvarno legende....
izgleda da je papku netko mrkno bicikl...bar ga sad nije mogao naći...
ja još nisam uspjela ništa napraviti u vezi onoga glupoga msn-a....odustala sam stvarno sad od toga, vjjerujte mi....već mi ga je preko glave....al stvarno...tebi ˝bubnjaru˝, tj. mom ˝burazu˝ hvala što se potrudio napraviti od mene pametnu osobu, al izgleda nije išlo...izgleda da sam ja malo lud...a šta ćeš...
e da! sutra je lovrenčevo u petrinji...e to se čeka cijele godine.....(i svima sretno lovrenčevo, iako se to ne čestita, al jeb´ga)...ujutro idemo na ˝misu˝ u park...samo se okolo šetamo i gledamo šta ima zanimljivoga...tada uvijek ima poznatih uhuuu u gradu...ali...navečer! tek tad slijedi ono pravo...dobro, grašo dolazi, al neću ja njega gledat, u stvari neću ni biti na koncertu...bog samo zna gdje ćemo završiti...nadam se samo dobroj zabavi i ništa više....
i tako..ne da mi se više pisati....idem sad polako...sutra bi se trebala dići u 10!!! katastrofa....cujemo se ...pozz svima....

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 23:55 - Tvoje riječi ( 7 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>