nedjelja, 06.08.2006.

...ready for the good times....

alo ljudi, nisam pisala čak dva dana...jako dugo...nema šta...
a jednostavno ne stignem, stalno sam u nekom pokretu..namma vremena za komp...samo dođem,vidim komentare, odgovorim i to je to...a jeb´ga...
e da...jučer je bio škoro u petrinji..a jesam se naplesala i napjevala...ana, nata i ja...zakon...prvo smo mislile da neće ništa biti jer je padala kiša, al smo svejedno otišle na trg...i dok su ljudi tamo stajali pod kišobranima, nas tri ko budale kisnemo i plešemo...(a od muzike ni m...)...onda smo počele viakti da kiša ne pada i svi su ljudi zatvorili kišobrane...al je kiša ipak padala...a malo smo ih zeznule...:))
ali na kraju je sve super ispalo, kiša je prestala padati, mi smo se naplesale...glas mi je malo otišao, al je sad već dobro...ana je imale neke drame sa lučićem, natalija s osmanagićem, marina s lukom....a ja??
naravno bila sa dečkom....dobro je sve to ispalo..
a danas je kod mene bilo društvo..skupilo nas se malo puno...najeli se, napričali , igrali pikado (a meni ne ide da mi platiš..)) i dobro je bilo..ne da mi se sad pisati o svemu....papak je došao s mora, malo je pobenavio, al šta ćeš...sad smo nata i ja bile u gradu, u concordu...na biljaru...naravno....maloprije su bili tu musić i papak..on stvarno više nije normalan....čak nam je svoje dupe pokazivao....bogzna šta je duvao...a šta ćeš...

i tako bi ja sad pisala tri dana, ne bi mogla stati...samo kad bi pisala o mutavom miši..taj lik nije normalan, vjerujte mi...to vam ne mogu opisati...njega jednostavno morate upoznati...smiješan je, al ono stvarno...neopisivo...šta god kaže, smijem se deset dana...:))

i tako idem sad polako (neću brzo)...vjerojatno ću sad ići nešto jesti...kao i uvijek...javim se ja opet kad nađem vremena...čujemo se....pozz...

- 23:39 - Tvoje riječi ( 18 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>