četvrtak, 03.08.2006.

<...za mene je sreća...>

nemate pojma koliko sam sretna kad znam stavljati slike na blog...napokon ću dovesti ovaj blog u red i neku normalu...jer dosad je bio katastrofa!! hvala ti bože...

danas sam bila kod hebene, ona je bolesna...u stvari ne smije na sunce jer joj je ono udarilo u glavu...tj. to je kao lakši oblik sunčanice...stalno mora biti u tamnim prostorijama...katastrofa, ja ne bi mogla...zato je sad pozdravljam i nadam se da će doći u nedjelju k meni jer će biti tulum...
bila sam danas nakratko s uvalićem jer sam namjeravala ići u sisak, ali me moji nisu htjeli voditi..:))..ali nema veze, došle su meni ana i njena sestra pa smo se mi zajebavale na chatu...ana mi je napravila krpice, pa ću biti frćkava sutra...bože, pomozi..

neću više ništa pisati..idem još malo tražiti i urediti blog...htjela bi staviti neku muziku ili video...ma polako, ak mi je trebalo dva mjeseca da stavim slike, koliko će mi tek onda trebati za video??
laku noć...

- 22:32 - Tvoje riječi ( 6 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>