srijeda, 02.08.2006.

...until the end of time....

naslov nema veze s vezom, ali nema veze...ne znam šta mi je, jednostavno ne mogu spavati ovih dana..možda zato što spavam do 12..(?!)...tako sad probavam na blogu nešto napraviti, naći neku zanimljivu podlogu, ali jednostavnu je ne uspijevam staviti...ma jednom ću uspjeti..valjda...

šta sam danas radila?? ništa posebno, plan mi je bio da budem danas kod kuće cijeli dan...i taman kad sam se smjestila u krevet, počeo je zvoniti mobitel..prvo sam otišla s marinom malo u šetnju (najljepše je poslije kiše)..bile smo na nasipu..napokon smo nas dvije na miru popričale, zapalile si koju i uživancija...kad smo došle k meni, dođe mi poruka od mateja (mein boyfriend) da dođem do grada...a ja naravno ni petnaest ni šesnaest spremim se i odem...marina je otišla kući, a ja s njim..i tako sam uživala i opustila se malo, i onda sam se sjetila da sam ani obećala doći da joj nešto instaliram...i onda i k njoj...i tako na kraju nisam ni bila kod kuće...i super...sutra stvarno nemam ništa u planu, jedino budem otišla do siska, a morat ću nazvati i hebenu da vidim gdje je ona nestala..

i tako ja sad uživam...život mi je tako bezbrižan...e da u nedjelju moji idu u mariju bistricu, a ja ostajem sama s natalijom kod kuće cijeli dan...bit će tuluma...ma zezam se..bit će uobičajeno društvo...samo što nema papka, al jeb´ga..otiš´o on na more uživati...

napokon sam ja napisla neki malo duži post..žao mi je samo što ne mogu naći par dana da odem ele u zagreb, a baš sam htjela ići..ma iskemijat ću ja tu nešto...

htjela sam se danas ošišati, ali je moja brijačica otišla na more...a baš je sad našla ići..a meni je hitno već...joj da u petak dolazi natalija..kaže da će prekinuti sa roksom, ma budala..sredit ću ja to..

e da, ja ništa ne pišem za anu i njene dečke..da, dečke...ima dosta dobrih prilika sad...ja navijam za jednoga, a taj je i prevagnuo..ma vidjet ćemo sve..javim kad prohoda s njim, pa ću i reći kako je došla uopće do njega..

to bi bilo to..treba sad to sve pohvatati, al morala sam sve sad to reći što mi je bilo u glavi, pa za što mi služi ovaj blog, ako ne za to??
laku noć...

- 23:12 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>