utorak, 01.08.2006.

o čovječe...

o bože, koliko nisam pisala ništa na blogu...!!!
pokvario mi se komp, pa dok se popravio trebalo je bome duže vremena, al evo me napokon sad...opet ću se moći tu malo opustiti...
ala, ne znam odakle da krenem?? sve je zakon trenutačno...naravno standard kod mene...buđenje u 12, ručak, pa na kupu...na kupi do osam pa onda do concorda (druga moja kuća)...i tako svaki dan...
ima jedna novost kod mene...imam dečka...i to već kojih mjesec dana...sve je super...sad kad opet imam blog, pisat ću više o tome...
i tako, sad da idem pisati o svemu gdje bi završila??? sad malo po malo budem obnovila blog i nešto napravila od njega, da bar na nešto liči...::))
i tako...budem se sad češće javljala....pozdrav....

- 23:36 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>