srijeda, 21.06.2006.

summer is crazy..

istina, ljeto me jednostavno ubija u pojam...stalno se nešto događa, nikad mira, stalno nekuda idem...a nekad mi samo dođe da ležim kod kuće, da buljim u prazno i nikuda ne idem...ali iskreno mislim da me to ne bi dugo držalo....odmah bi razmišljala kako sad svi uživaju na kupi i naravno bi se onda digla i otišla na kupu se kupati i uživati sa frendovima...pa da, to bi mi bilo pametnije...
da...
ajd hvala bogu da sad opet idemo na kupu, jedva sam ju dočekala..zakon je voda, opet je odbojka u igri i uživancija!!kupalište je puno ljudi i to većinom mladi...i to oni koji su riješili školu, tj. koji nemaju popravak :)..
i tak...
idem sad i ja polako....sad sam bar malo dovela ovaj blog u normalu..a jebiga sad onaj ne mogu više uređiavati....jao sad moram svima javiti za novi blog....a u stvari neću nikome reći...:)) pozz....

images

images

- 12:13 - Tvoje riječi ( 4 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>