18.10.2006., srijedaKlupko tajni se raspetljava...


Sljedećih par dana, nisam se usudila ni razmjeniti jednu riječ s Cheryl. Nakon što mi je ukrala najveće blago moje mame i prijetila mi da će me ubiti, bilo je čisto dosta da se lecnem samo ako ju pogledam. Emma se pokazala kao prava prijateljica u nevolji. Kyleu i Billyju nisu bili najjasniji razlozi moje i Cheryline svađe.
– Ma šta me uopće briga! – rekao je Kyle. – Vjerovatno su u pitanju ženski problemi...
U srijedu navečer, Caleb, Emma i ja smo bili u knjižnici. Caleb je pisao svoju zadaću za Preobrazbu usput čitajući Zbirku magičnih formula za peti stupanj. Emma je riješavala križaljku u Vještičjem tjedniku, a ja sam dovršavala referat za Čarobne napitke koji sam moral predati sutra.
– Ovo je tako dosadno! – uziknuo je Caleb. – U četvrtak navečer prošli tjedan, kad smo Cheryl i ja riješvali zadaću sam crkavao od smijeha. Cheryl je stalno buljila u Cedrica, a kad ju je Cedric pitao treba li nešto, ona mu je odgovorila Čovjeće, kako si zgodan!’
– Kad pišeš zadaću nije bitno dobro se zabaviti, nego je točno napisati! – dobacila mu je Emma.
– Zvučiš kao Kyle! – mračno će Caleb.
– Emma, dođi idemo! – rekla sam. Nije mi se s Calebom raspravljalo o Cheryl.
Pošle smo iz knjižnice. Emma mi je iz Vještičjeg tjednika čitala viceve, ali je ja nisam slušala; bila sam prezauzeta svojim vlastitim mislima.
– Emma, kad si ono rekla da si vidjela Cheryl kako stavlja moju škrinjicu pod svoj madrac? – upitah ju odjednom. Emma je izgledala zbunjeno takvim pitanjem.
– Ehm, ovaj...u četvrtak oko pola osam navečer? Zašto?
– Jesi li sigurna?! – upitah ju oštro.
– Da, sto posto! – odgovori odlučno Emma.
– Ali to je nemoguće! – rekla sam.
– Kako molim?
– Caleb je rekao da je Cheryl čitavu večer taj četvrtak bila s njim u knjižnici pisala zadaću. – rekla sam. – Ako pitam Cedrica, vjerovatno će mi i on to moći potvrditi!
– Što želiš reći?
– Kako je Cheryl u to vrijeme mogla krasti moju škrinjicu, ako je u knjižnici pisala zadaću? – rekla sam. Emma se zbunila. – Mislim da si krivo vidjela! To nije mogla Cheryl napraviti! Znala sam od početka da tu nešto ne štima! Idem joj se odmah ispričati!
– Jessie, a što je s smrtnom prijetnjom? – upita me Emma. – U tom trenutku je u spavaonici bila samo ona.
– Možda je mrmljala u snu! Pa čula si ju da kad se protezala je imala dublji glas nego inače!
– Jessica...
– Jessica?! Kako ti znaš moje pravo ime? Nikad ti ga nisam rekla!
Onda sam se sjetila da me tako nazvao i prijeteći glas...
– Emma?
– Impedimenta! – uzviknula je Emma i odvukla me u najbližu ostavu.
– Zašto si to uradila?! – upitala sam ju. – Zašto si ukrala moju škrinjicu? Zašto si mi prijetila da ćeš me ubiti? Zašto si svu krivnju svalila na Cheryl?
– Jessie, ti ne znaš kako je to kad ti se roditelji sele svaka tri mjeseca. – reče ona. – Ne znaš kako je to kad cijeli život nemaš pravog prijatelja. Ja sam oduvijek živjela tako: usamljena i ostavljena po strani. A onda ste naište ti i Cheryl. Prišle ste mi!
– Cheryl ti je prišala! – rekla sam kroz zube.
– Da, ali ona je zbijala jeftine šale i bila bahata. – mrzovoljno će Emma. – Ti si pak bila draga, ljubazna, simpatična i...naivna. Ti si mi se svidjela i tebe sam željela za prijateljicu. No najprije sam se morala riještiti Cheryl.
– Zašto? Zašto nisi prihvatila Cherylinu ponudu da svo troje budemo najbolje prijateljice!
– Dijeliti je glupo. To je za slabiće koji se ne znaju izboriti za to da nešto što im pripada bude njihovo. Zato sam sakrila škrinjicu, koja ti toliko znači, pod Cherylin krevet. Kad si me ti pitala što znam o tome, nije mi bilo teško za to okriviti Cheryl. Ona je glupa i znala sam da se neće potruditi da sazna kako se to našlo pod njezinim madracom. Tako je i bilo. No ti se i dalje nisi posve odljepila od nje. Zato sam došla na vrata, promjenila glas i zaprijetila ti. U spavaonici nije bilo nikog osim tebe i Cheryl. Ti si se probudila, a ja sam bila savršena za tješenje. Ovu si kokoš ostavila i meni nije padalo na pamet da ti rečem ovu istinu.
– Zašto mi ipak onda jesi? – upitah ju. Urok je sad već počeo popuštati.
– Jer sam joj ja za večerom u sok od bundeve stavila Veritaserum. – odgovori Cheryl sa vrata ostave. Skinula je urok s mene i bacila ga na Emmu. – Ukrala sam par kapljica Snapeu. Par dana sam promatrala Emmu i sve mi je bila više sumnjiva. Zato sam ju odlučila provijeriti. Moje šesto čulo se isplatilo! Jesi li dobro Jess?
– Cheryl, tako mi je žao! – zagrlila sam svoju pravu najbolju prijateljiu.
– Nema ti zašto biti! – rekla je Cheryl. – Dođi, odvedimo se k McGonagallici u ured prije no što napitak popusti.
Sve ono što je Emma ispričala meni je ispričala i McGonagallici u prisutnosti Dumbledorea. McGonagallica je mene i Cheryl poslala u bolnicu, no nakon što smo je uvjerile da smo dobro, otišle smo u društvenu prostoriju. Ispričale smo Kyleu, Billyju i Peteru što se dogodilo.
Sutradan na Travarstvu nam se obratila Sproutica.
– Kao što vidite, gospođica Emmeline (Emma) Stone više nije s nama. Razlog tome je što su se njezini roditelji opet preselilili, ovog puta u Santa Barbaru.
Cheryl i ja smo se pogledale. Unatoč svemu, nismo mogle, a da nam ne bude žao Emme. Cura jest malo psihički bolesna, no ni njezini roditelji joj sa svim ti seobama baš ne pomažu. Ipak, Emma je do sad već trebala naučiti da se prijatelji se stječu na silu, kao što je ona pokušala sa mnom...


| 20:30 | Komentari (21) | Isprintaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i likova
My friends
Linkovi i čarolije
My family
design