02.10.2006., ponedjeljakRomeo i Julija


Cheryl se zadovoljno cerekala, Kyle je okretao očima, a Billy me zafrkavao kad sam im rekla što se dogodilo s Ryanom.
– Nije mi jasno kako je takva budala koja umjesto mozga ima stajsko gnojivo završila u Griffindoru. – mrzovoljno je promrmljao Kyle.
– Misliš na Bryana? – upita Billy.
– Aha. – odgovori Kyle. – Ljudi, rado bi raspravljao o vašim ljubavnim životima, ali još moram dovršiti esej iz Preobrazbe. Vidimo se!
– Ja idem na spavanje! – zijevnuvši je rekao Billy i otišao prema muškoj spavaonici.
Nakon još pola sata razgovora o onome što se dogodilo i Cheryl i ja smo se pokupile u spavaonicu. Sutradan za doručkom mi je prišao Ryan i...odjednom me poljubio! Neki oko mene su zafućkali. Kad smo se odljubili, vidjela sam da Kyle djeluje kao da mu je mučno, Billy je i dalje fućkao, Cheryl, Janet, Molly i Nathanela su se hihotale. Ja sam pak vidjela da Bryan gleda prema nama kao da bi nas najradije ubio pogledom.
– Nije da mi se nije svidjelo, ali čemu sve ovo? – šapćući sam pitala Ryana.
– Ovo je dio naše glume! – reče on, slegnuši ramenima.
Tijekom cijele Povijest magije, morala sam trpjeti Cherylina, Janetina, Mollyna i Nathanelila zafrkavanja u vezi Ryana. Cheryl je znala zašto me Ryan poljubio, ali njoj je to i dalje sve bilo zabavno. Ja sam se pak osijećela jadno. Ne znam zašto. Trebala bi biti sretna. Poljubio me najzgodniji Hufflpuff, a ja nisam sretna. Možda zato što je ipak sve to bila gluma...Nije za mene imala nikakav osijećej. Kao da glumim u kazališnoj predstavi i ljubim drugog glumca kolegu.
Nakon onog i Velikoj dvorani, u tili čas je cijela škola znala da je Ryan Scott zauzet. Pansy Parkinson i njezine prijateljice kokoši iz Slytherina su po cijeloj školi pjevale pjesmu Scott+Shadyside s prostoama ubačenim u pjesmu. Bryan pak nije želio sa mnom razgovarati. Nekako mi ga je bilo žao, iako je prepompozan i prepotentan.
– Jess, moramo razgovarati! – rekao mi je Ryan, nakon tjedan i pol naše glume. – Jessie, mislim da je došlo vrijeme da prestanemo glumiti.
– Također! – složila sam se.
– Meni se jako sviđa Kyra Choen. – rekao je. – Mislio sam je pozvati na spoj, ali sam želio prije toga tebe pitati.
– Nemaš mene šta pitati. To je sve bila samo gluma jel?
– Da. – odgovorio je. Malo je proučavao, a onda mi je pružio ruku. – Prijatelji?
– Prijetelji. – složila sam se.
– A ako te ikad buide Bryan gnjavio...
– Bacit ću na njega Furnuculus. – odmah sam rekla.
– Ja sam htio predložiti da mi rečeš, pa da ga ja ureknem, ali i ovo je u redu!
– Ryan, ovo je 21.stoljeće. – napomenula sam. – Nisam ja neka dama u nevolji, a ti vitez na bijelom konju pa da me spašavaš svaki put kad me napadne zmaj Bryan!
– Ok, vidimo se onda! – rekao je i otišao potražiti Kyru Choen.
Čudno. Dok sam ga gledala kako odlazi, nisam osijećala kao da mi je olovo u truhu, kao što sam to osijećala prije kad bi ga pogledala. Sad sam osijećela samo...prazan želudac. Zato sam odjurila na večeru da ga napunim!

P.S. Hvala Bogu da blogovi opet rade!

| 10:04 | Komentari (19) | Isprintaj | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga i likova
My friends
Linkovi i čarolije
My family
design