Cure za udaju iz bih - Pronađite djevojku

subota , 29.12.2018.

Upoznavanje radi braka










Click here: Cure za udaju iz bih






Kad poželite život udvoje, uđite na sajt Ruskinje Za Udaju Ruskinje za udaju su jedinstvene žene spremne da Vam pruže ruku prijateljstva. Tražim striktno seljačkog muškarca, dlakavog i punijeg… Pa ako ima koji takav neka mi se javi.



cure za udaju iz bih

Kad se opuste i shvate da nemate loše namere, počeće da Vam pokazuju svoje pravo lice. Vaši inozemstvo oglasi ili inostranstvo oglasi su potpuno besplatni i ovde se oglašavaju srpska dijaspora, bosanska dijaspora, hrvatska dijaspora i domovina. Dobijaju novac za posredovanje od poslodavca i ne uzimaju novac od kandidata.



cure za udaju iz bih

Bračne ponude - Bosna i Hercegovina - Potvrđujem da imam 18 ili više godina.



cure za udaju iz bih

Ime: Fransis Godiste: 1971 Grad: Zrenjanin Zanimanje: nema, ceo zivot domacica Opis: Udata u paorskoj kuci, nije bilo potrebe da bilo sta radim, osim tu po kuci da pomazem radnike, kuvam ruckove. Iako je bilo svega, i para i putovanja, nekako se ostala uskracena zaromantiku i intimu. Muz uglavnom umoran od previse posla, samo se baci u krevet i zaspi. Evo i sad ja lezim sama u dnevnoj i mazim se … Treba mi podrska … Hajde.. KONTAKT: Ime: Gabi Godiste: 1969 Grad: Pirot Zanimanje: sekretarica Opis: Radim kao sekretarica dugi niz godina. Iskreno pomalo dosadan posao, al ok, ide staz, zdravstveno. Kada nije sezona onda prodje dan a da telefon ne zazvoni… Dosla sam na ovaj sajt jer zelim da mi sati brze prodju. Da li hoces da mi posaljes sms? Kada me vide pomisle — to je to — ona ima sve. Pa donekle su u pravu. Imam SKORO sve … Razvedena sam jer me je ostavio — razlog — preambiciozna. Nisam imala nikog od tada, sada me sve vise hvata zelja i nostalgija za svim. Ne znam da li mogu. Ne smem sebi da priustim jos jedan neuspeh.



Top 10 Najljepse Muslimanske Zene Na Svijetu
Inace iskrena, intelegentna, voli druzenje, brizljiva, romanticna a ujedno i ozbiljna zena koja trazi slicnog sebi. Izgledaju kao vile iz prelepih ruskih bajki. Vaspitane su da budu dobre domaćice i verne supruge. One žele brak, a Vi im ga predložite. Dobijaju novac za posredovanje od poslodavca i ne uzimaju novac od kandidata. Da li hoces da mi posaljes sms? Kazu da izgledam mladje u odnosu na svoje godine. Vi se potrudite da ih šarmirate i pridobijete njihovo poverenje. Visoka sam 161 cm, a teška 64 kg. Za istinski romantični trenutak treba pojsetiti divni Stari most u Mostaru u suton, a za najbolji noćni život u zemlji izaći u klubove u Banjoj Luci - plivanje u rijeci narednog dana najbolji je lijek za mamurluk. Stranice sadrže slikovno-grafičke prezentacije i opise s erotskim sadržajem kojim ne smije biti ispostavljen nitko protiv svoje volje kao ni maloljetne osobe. Neozbiljne ponude ne dolaze u obzir.

[Oglasi za vezu srbija|Xxx picke|Sajtovi za upoznavanje i brak]






Oznake: upoznavanje, radič, braka

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.