utorak, 17.01.2006.

Igra samo, kažeš?!

Muči me to. Izazvala si me.
Već dulje vrijeme stajao sam kao nedodirljiv, neizazvan.
Sada si se ti pojavila. Jednostavno si došla i postavila izazov.
Nisam spreman izgubiti. Ne još; ne danas, a ni sutra.
Strah me je, iskreno.
Ne možda toliko zbog duže apstinencije, ali veoma radi tebe same.
Mjesto na kojem si bila, duga tamna ulica izgubljenih duša, koja nimalo dobro nije izgledala, ponudila je izazov. Najprije tebe, a zatim mi ga ti postavljaš...
Teško te je odbiti. Definitivno.
Oči koje žare svugdje oko sebe, sve što pogledaju. Sama tvoja pojava izaziva nebo da zagrmi, vjetrove da pustrugaju zrak, da tebi raščiste put...
Duhan koji si mi dala tada još ga sa nevjericom promatram. Je li to bila lula mira prije pravih strasti, ili tek znak da te se trebam paziti.
Možda...
Izazovom ću braniti svoje časti, kao što ćeš ti pokazati jednu od svojih najjačih karata.
No, neće to biti bilo kakav izazov. Bit će to i borba, međusobno dokazivanje u kojem se nadam, pobjedi -tebi.
Uvjeti su dogovoreni, sve je spremno za još jedan Loading.
Alea Iacta Est.

| 20:48 | Reci svoje (25) | Dnevne Novine | #

<< Arhiva >>