ljubav-raskid..preko zice - Susret s djevojkom

srijeda , 19.12.2018.










Click here: ljubav-raskid..preko zice






Pa najlakse je reci stisni zube i teraj.... Jos par godina 10, lagao sam Znaci, rekoh sebi... Zakljucak: Pomiri se sa time i zaboravi...



 ljubav-raskid..preko zice

Nista vas ne vezuje nema dece... Jeb ga, mislio sam da joj upropastim barem jos jedan dan do kraja zivota Neverovatno kako je muski rod jeftin i spreman za malo flerta i kevu da proda....



 ljubav-raskid..preko zice

- I period kad ste zajedno je svaki put drugaciji... Jeb ga, mislio sam da joj upropastim barem jos jedan dan do kraja zivota Neverovatno kako je muski rod jeftin i spreman za malo flerta i kevu da proda....



 ljubav-raskid..preko zice

E, kod mene je stvarno GOTOVO definitivno... Znaci da ono nisi ti na avataru Ja sam poslao poruku ali me je neko otkucao ko dolazi na ovaj forum bivsha Ili ortaci, pichkolizi.... Neko me je odrukao. Jeb ga, mislio sam da joj upropastim barem jos jedan dan do kraja zivota Neverovatno kako je muski rod jeftin i spreman za malo flerta i kevu da proda.... E, kod mene je stvarno GOTOVO definitivno... Definitivno je neka budala.. Ja znam za ovo moje klinche da takve stvari neprica.. Imala sam slican problem posle dugogodisnje veze, takodje sa deckom iz druge sredine iz druge zemlje , cinilo se da oboje verujemo u nasu vezu, pa sam ja cak ostavila sve, i otisla da zivim sa njim. Relativno brzo je sve propalo, i ja sam se vratila u Srbiju beznadezno slomljena. Reci sebi da je kraj 2. Opusti se, i pokusaj da dozvolis da te to povuce na dno KOLIKO GOD BUDE TREBALO 3. Nemoj se kobeljati, izgubices daleko vise energije, a verovatno ces upasti jos dublje u tripove, i naci se u jos vecoj krizi. Moze ti se uciniti da se gubis, da se davis, da neces izdrzati, ali ponekad smo jace nego sto mislimo Ja sam se tako izlecila, nije bilo lako, ali sam izdrzala,.... I evo me sada ziva sam iz zdrava, vec primenjujem istu taktiku kako bih prebolela jednog novog frajera,.....



LJUBAV PREKO ŽICE-ALEKSANDER MEŽEK(1983)
Svasta moze da bude... Znaci da ono nisi ti na avataru Ja sam poslao poruku ali me je neko otkucao ko dolazi na ovaj forum bivsha Ili ortaci, pichkolizi.... Trece, njegov izraz gusim se, znaci da je dobijao od tebe vise paznje nego sto je zeleo. Neko me je odrukao. Postoji mogucnost da se on predomisli posle nekog vremena i shvati da mu nedostajes... Cim neko daje vise, ovaj drugi se oseca uguseno, kad neko daje manje drugi se oseti zapostavljeno, al sve je to ljubav i zivot. Jao cim krenu tako.. Pa on nema svoje JA jos uvek, vidis da ni sa roditeljima nije mogao da izadje na kraj kod najobicnijih stvari. Ona je ta koja misli, nada se da ce zajedno sve prevazici... I evo me sada ziva sam iz zdrava, vec primenjujem istu taktiku kako bih prebolela jednog novog frajera,.....

[Dubrovnik oglasi|Aplikacija pan pivo|Net hr vijesti]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.