Kada je vrijeme za prvi spolni odnos - Datiranje za seks

utorak , 18.12.2018.

Kako se prvi put upustiti u seks










Click here: Kada je vrijeme za prvi spolni odnos






I još jedno moje razmišljanje. Nemojte nigdje žuriti niti biti previše grubi jer vagina je nježan organ. Yet it now, it said there are some tips on how to ensure the success of the second such suspension since mid-September. Naravno veliki mi je problem i to sto himen jos imam i bojim se kako ce to izgledati kada dođe do krvarenja!



kada je vrijeme za prvi spolni odnos

Za prvi put je bitno da uživate jedno u drugom, a kasnije ćete istraživati kome što odgovara. Jayne savjetuje, ako želite pričekati neko vrijeme prije nego se upustite u seksualni odnos s dečkom, nemojte zaboraviti flertovati s njim kako bi znao da ste još uvijek zainteresirane.



kada je vrijeme za prvi spolni odnos

Iz muškog kuta - Prvi seks - Check at thhe very least 5 title loan businesses to get the very best option.



kada je vrijeme za prvi spolni odnos

U velikoj sam panici... Prvi sexualni odnos sam imala pre 7 dana.. Pre dva dana sam imala drugi,isto bolan,i isto je bilo krvi.. I juce sam isto imala,takodje bolan,i opet krv... Da li je sve u redu sa mnom? I imam jos pitanja... Da li mogu da zatrudnim,ako mu je samo bio vlazan...? Odmah offline, sutra ujutro knjižica u ruke i kod ginekologa. On najbolje može da ti pomogne. Ako si maloletna, znam da je teško, ali razgovaraj s mamom, ona je mene vodila kad sam joj rekla da želim da pijem pilule, a imala sam tada 17 godina i vezu dugu godinu dana. Ne možemo mi da ti kažemo da li je sve u redu, draga. Što se tiče trudnoće, ne verujem da si trudna. Moguće je, ali nije baš tako lako zatrudneti. Sledeći put obavezno koristi kondom. I, još jedan savet, ako te boli i ako krvariš, nemoj to da radiš više dok ne saznaš šta je u pitanju. Ne sviđa mi se to... To se desilo skroz neplanirano. Iskreno,ne znam ni sama kako sam to dopustila... Znam da nema nikakvu polnu bolest.. Tokom drugog sexualnog odnosa,bolelo me je samo dok je ubacio,ali kasnije nije... Prvo, ne mozes znati da li on ima neku infekciju ili ne, nije ti pokazao nalaze da bi bila sigurna pa se bez kondoma ne igraj vise. Drugo, da ne panicimo odmah, verovatno je krvarenje na hormonskoj osnovi, ali pregled je 100% obavezan da se iskljuci bilo sta drugo. Dakle, pod hitno kod lekara i ne, ne treba ti pratnja roditelja iako si maloletna, ne sme niko da odbije da te pregleda. Kod ginekologa se podrazumeva privatnost, a mozes otici i privatno ako ti je frka zbog mame. Je l' bi radije da se to iskomplikuje, ili da ti se desi nešto pa da onda moraju da te odnesu tamo, pa da svi tako saznaju? I ja imam 19 godina. I jako mi se ne sviđa što si neodgovorna prema svom telu toliko. Još bolje ako ti je majka zdravstveni radnik, onda ti je pomoć zagarantovana. Pa šta ako su tvoji strogi, majka sigurno ne bi odbila da pomogne ćerci ma šta da je u pitanju. Kao da ona nikada nije imala seks, da nije, ne bi se ti rodila. Sutra odmah tutanj kod lekara. To je jedino rešenje. Ovde možeš pisati do prekosutra, a tvoji problemi se neće rešiti. Samo mogu vremenom postati gori.



DNEVNJAK - Prvi seks
L Alanine Various studies have shown that prostate fluid has a high concentration of L-alanine. Jer ako je zena dobrog ahlaka muzu ce biti lakse kada bude odsutan. From the Time-honored tunes period composers had written plenty of union and thread quartets. Pri tome posebnu pozornost posvetite grudima i predjelu oko njih, te leđnoj strani vrata. Podučavanje se sastoji u učenju primene jin-jang principa u svim domenima života. Da li zaista moram pazit na svaki dodir i niti slucajno imat kontakt sa spermom? Kakvo ej to društvo koje ti određuje kom ćeš i kada dati dio sebe? There are over-the-counter products designed to remove such, moles, warts and skin tags.

[Stranice za upoznavanja slike|Masaža banja luka oglasi| Seks preko oglasa?]






Oznake: prvi, spolni, odnos

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.