Ispovjedi bivšeg gimnazijalca https://blog.dnevnik.hr/exgimnazija

petak, 23.06.2006.

Faks

Došlo je i to vrijeme da se suočim s onim što me je čekalo već četiri godine! Jer gimnaziju sam upisao zato što nisam znao što bi! Tako sam kroz te 4 godine formirao mišljenje da želim elektrotehniku samo nisam znao gdje. Danas kada sam starcima priopčio da unatoč svih njihovih nagovaranja da idem na faks u Zagreb ipak idem u Osijek doslovno su poludjeli! Krivili su sve od mene do frendova pa cak i moju curu koja tamo vec ide na faks. Starom je to bio drugi šok u dva dana jer nakon onog juce što sam si obecao da necu spominjati na blogu. Sada me najviše zanima što vi misite da li bi ipak trebao ići u ZG ili napraviti ono što želim i otići u OS! Najveći argument mojih staraca je taj da tamo imamo stan i kuću, a moj je taj da ne želim studirati na FER-u jer mi je lakše i upisat i završit u Osijeku na ETF-u, a u Hrvatskoj i s ETF-om mislim da neće biti problema sa zapošljavanjem iako ne mogu zanemariti činjenicu da je možda i Sanja imala utjecaja u tome! Želio bih vidjeti puno komentara na ovaj blog!

23.06.2006. u 18:47 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog u kojem želim ukazati na sve grozote koje se svakodnavno događaju u ponosu našeg grada općoj gimnaziji!
P.S. da se ne bih zamjerio određenim osobama sva imena profesora bit će izbačena kao i ime škole!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



VICE(o)VI

Što je to brzina?
- brzina je kad trčiš oko bandere i stigneš se pojebat u dupe

Što je to buka?
- buka je kad se dva kostura jebu na limenom krovu

Kako nagurat 100 židova u fiću?
- 2 napred, 2 nazad i 96 u pepeljaru

Koja je razlika između crnca i gume za auto?
- Guma ne pjeva bluz kad je staviš u lance

Koja je razlika između crnkinje i kugle za kuglanje?
- U kuglu možeš stavti SAMO tri prsta.