lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

eh ja sam vam dino a.k.a dixy ili serdar da dalje ne ulazim u tu temu idem u 7b ne krivo 8b dada kings of the school, nooooooottttt, imam 14 god i po horoskopu sam ovan beeeee, idem u osnovnu skolu markusevec (tj ludnica) sad da pocnem sto VOLIM, volim cokoladunjaminjaminjami, kakao, mleko,cokolinu,jamajku,kubu,talijansku kuhinju i japansku kuhinju,volim ac/dc,azru,plavi orkestar,bijelo dugme,daleku obalu,ramonse,metalicu i da dalje ne nabrajam sto jos sve volimroflroflroflrofl a sad STO NE VOLIM ne volim, bahate,arogantne,umisljene,bezobrazne i pune sebe osobe koje misle da su u sredistu pozornostiburninmadburninmadburninmad (nisu oni jer sam ja kuz ono ddd sala) ne volim slusat opaske mada ih cesto slusamheadbangheadbangheadbangmadmadbang i to bi bilo to do bokic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

subota, 30.06.2007.

maturalac i objava novog bloga

eh ovo mi je treci blog, kako naslov kaze, maturalac, je bil prejeben i nezelim ga vise opisivati nego sta pise bilo je sranja,ozljeda,bolnickih posjeta,svadanja,ljubavi,prijateljstva i secer na kraju moji novi frendovi koje cu pamtiti zauvjek varazdinci vi ste mrak pogotovo powererade Risek, moj imanjak Dino, Petar the striptizeta, maljeni plavi Valek i Ivan sa svojom kapom. Ljudovi falite mi javite se kad dodete u zagreb da vas mogu docekati, na maturalcu je bilo odlicno i da bar smo jos ostali ali uvjek postoji neka caka tako je bilo i ovaj put nismo mogli nabavit cugu ali je i bez nje bilo dobro bilo je kurenja marica, pogotovo zadnju noc, naljutio se i iz sobe odvuko madrac i zbriso kod turca i glavno da onda ja neznam prihvatit zajebanciju, bilo je i gadanja hodnikom kaladontima i kremama tj ja i moj mikic grivic, cijeli nas kat je bil zmazan i pun kaladonta i soba nam je proglasena naju neurednijomthumbupthumbuprofl samo mi je zal sta nismo maznuli protupozarni aparat al malo nam je falilomadmad neda mi se dalje pisat jer sam umoran ko stoka i idem dalje pajkiti btw varazdinci radi vas sam totalno preso na rock,metal i da dalje ne nabrajam.... risek ak ces ovo citat prva stvar koju cu kupit ce biti azrina majca pooozz cujemo se ili visdimo P.S. morate mi se zahvalit sto sam vam raski pljunuo u facu ciao



| KoMeNtArI (91) | PrInT | aJ cA |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.