mouthwash

exanafat

četvrtak, 24.08.2006.

ZELJA ZA PROMJENOM

Svaki dan sam se vagala,gledala u ogledalu. Znala sam da nikom nisam zgodna,nikad se nitko nije okrenuo zamnom kad bi isla u skolu,kad bi isla van - kao onda kad sam bila normalna. Kao da su me svi izbjegavali. Decko me pousavao uvjerit da lose izgledam. Al nije trebao. Znala sam to i sama. Lice mi je bilo crno i ispijeno,podocnjaci preko pol face dok se nebi nasminkala . Nokti crni od zime,od pomanjkanja secera. Kosa mi se osusila,izgubila je sjaj - cak se i danas vise posljedice.

Gledala sam svoju koscatu guzu u ogledalu,hlace su mi ocajno stajale i onda sam se dosjetila - buduci da se sve to odvijalo preko zime,stavuila sam strample,pa neki umetak od spuzve na cuzicu,pa opet strample jos jedne da to drze i na to hlace - a sve da bi izgledala mi guza onako zaobljeno. AL to gotovo da se i nije primjecivalo. Al bar mi je bilo ugodnije sjedit. nisu me zuljale kosti.

Zeljela sam se opet udebljat,jako sam to zeljena,to nebi bilo debljanje neko vracanje na normalu jer ovaj moj izgled nije bio normalan. Al imala sam jednu prepreku -STRAH ,STRAH DA CU SE UDEBLJAT PREKO MJERE,STRAH,VELIKI STRAH - koji se kasnije pokazao opravdanim.
Ali sam se vjecno pitala "zar cu ovako biti cijeli zivot"

Ne,pomislila sam da bi se radije ubila,oslobodila se ovog zatvora nego zivjela cijeli zivot oduzeta od slobode.

I tada se dogodilo nasto sta me je ipak motiviralo da se udebljam.Prihvatila sam i nekoliko kila viske radije nego ovo,samo da se oslobodim od zatvora.

Naime,dosla sam jedan dan kod decka,vidjela ga kako za kompom gleda moje stare slike,dok sam bila normalna i rekao je,a da me nije vidio "zao mi je,ti vise nisi moja cura,ostavit cu te". Tada sam ispustila glas soka i on je skocio sa stolice i rekao da mu je zao ako sam sta cula ,ako jesam da je to istina i da je s nama gotovo.

To me dotuklo,jer iako sam se udaljila od njega voljela sam ga.Odjednom sam pomislila kako je u njemu moj spas,slomila se i rekla mu sve,pricala sam tako dugo,tako detaljno,tako bolno,ronila sam suze,to je bio prvi put da sam se nekom povjerila,prije nije bilo blogova. On se isto samnom rasplakao. Naspotao me da sam luda,da sam onakva bila savrsena i obecao je da ce mi opmoci,da ce bit uz mene.

Isto to sam rekla i mami koja je vec bila izbezumjlena od brige i rekla je da me podrzava i da se moram spasit,da mi je zadnji cas......

- 15:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O mojoj teenagerskoj bolesti ani - istina u tim glavama i muke sada. Katastrofa , jako jako je tesko zivjeti s tim i poslje toga ........
Mjere tjekom ane i sada (kad opet zelim smrsavit)
visina - 160 cm (ovisi o mjeri,nekad i 163-165)
tezina - 39 kg

to je ljudi moji bilo prestrasno,vjesalica sam postala u 2 mjeseca


A sad :
visina - 160 cm
tezina - 60 kg - naime poslje sam se udebljala,sad opet zelim skinut 5 kg.

Ajoj