mouthwash

exanafat

četvrtak, 24.08.2006.

PRICA O MOJOJ ANOREKSIJI

Vidjela sam za ovo na dnevniku,do tad nisam ni znala da ovakvi blogovi postoje.

I odlucila sam ispricati svoju pricu.DA vidite sta je u glavama anoreksicarki,netreba nitko biti nimalo ljubomoran sta nije stakast i trazit uzor u anoreksicarkama.

namcorPocelo je kad sam upoznala svog decka.On se jako zapalio za mene,i ja sam se njemu svidjela,prohodali smo al je cesto kipao kako imam veliku guzu. I pitala sam dal da malo smrsavim na sta je on rekao da netreba al ja luda sam zamislila da laze i odlucila ici na dijetu.
Imala sam 16 godina ,visinu 165 i 56 kg. Nije moglo biti bolje.

Al ubrzo sam u iz teena i okej povadila sve moguce informacije o hrani i dobrim i losim namirnicama,odredila sta nesmijem jesti.
U pocetku je bilo ok,jela sam dorucak,rucak i veceru al u manjim kolicinama i bez masti,ulja,przenog i tako.

I pocela sam mrsavit,u 2 tjedna izgubila sam 5 kg.Da sam barem stala tada.
al to mi nije bilo dosta. Odlucila sam ne marendat,dorucak mi se sveo na kafenu salicu mlijeka i par zitarica u njoj,rucak na koamdic mesa,snitu kruha,i prilog,i vocku kao desert.
Meduobrok mi je postao jogurt,a vecera 2 jabuke i naranca.
I to je bilo sve sta sam jela. Zapravo zhranila sam se kako bi ljudi rekli- zdravo. Al ocito nedovoljno za moje tijelo koje je tada bilo u razvoju. Ocajnicki sam zeljela pojesti buhtlu od cokolade umjesto joguta,burek od sira umjesto jabuke. Pizzu umjesto zdravog rucka. Tortu od oraha,slag,secer,secer,secer,mast,mast,slano,jako slano.JAko tesko.

Dakle za tijelo u razvoju zdrava hrana nije bila dobar izbor,moje je tijelo zudilo za secerom,za masti...a ja mu nisam to davala.

Mama je skuzila da mrsavim,i cudila se kako jer sam normalno jela,al onda je pocelo ono najgore . pocela je za dorucak radit palacinke,pec kolace, radit tost za veceru ,sve masno,sve slatko,sve fino. To me ubilo. Kako ?
Ovako ..........



- 14:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O mojoj teenagerskoj bolesti ani - istina u tim glavama i muke sada. Katastrofa , jako jako je tesko zivjeti s tim i poslje toga ........
Mjere tjekom ane i sada (kad opet zelim smrsavit)
visina - 160 cm (ovisi o mjeri,nekad i 163-165)
tezina - 39 kg

to je ljudi moji bilo prestrasno,vjesalica sam postala u 2 mjeseca


A sad :
visina - 160 cm
tezina - 60 kg - naime poslje sam se udebljala,sad opet zelim skinut 5 kg.

Ajoj