by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...o NaŠeM žIvOtU...







Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

[IMG]http://img81.imageshack.us/img81/6549/emospongebobtc0.th.jpg[/IMG]



srijeda, 07.05.2008.

• hmmm.nasLov.. •

naughty.Heej.evo opet novi post...JoJJ..i to samo iz jednog razloga...moram reć da ja[matea] ne namjeravam imat blog da bi se svađala s drugima jer blog kao prvo tome ni ne služi...a i ja se više stvarno neću svađat..tko mi ima šta reći ili šta već nek se obrati meni a ne da mi sere po blogublabla...ispričavam se NEKIM ljudima rolleyes...a za neke me boli briga...ne želim se nadmetat s onima koji mi govore da ne znam stavljat slike i to sve na blog ...jer to za blog nije ni nužno ...moj je blog i radit ću s njim šta god JA želim! yes...a ne ono što mi kažu neki ljubomorni ljudi koji nemaju pojma o "gotovo" ničem..belj ..a o linkovima...ne želim ih imat..jer se tako MENI sviđa...btw.ako koga treba naučit KAKO STAVIT linkove nek mi se obrati wink..znam adrese od većine garešničkih blogova i tako to ali nisam takva da idem svima komentirat,ulizivat im se i uvlačit u dupe ...kao neki..nit želim stavit zabranu komentiranja ..pih ..onda bih jednostavno ispala jadna kao i drugi koji to rade ...a to vjerojatno i žele ali ja se ne namjeravam spustiti na njihov nivo ...još jednom se ispričavam nekima ..neću imenovat ...idem ja sad ..imam važnijih obaveza od ovog ...ali i ovo sam morala napisat jer nekima neke stvari nisu jasnelud ...i tako ...idem ...cmox &PozZ wave



| kOmEnTs. (11) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.