Dobrodošli na moj blog...uživajte

free image hosting

Christmas post - I'll be there for you cause you're there for me too - Blog.hr

I'll be there for you cause you're there for me too

nedjelja, 24.12.2006.

Christmas post

Evo mene opet...i to u božićnoj atmosferi. Ma tek tako da se javin i kažen da san prošla s 4.4 (ma savršeno)...i to zbog hrvatskog koji mi je dala 3 zbog NEUREDNOSTI i VELIKOG RAZMAKA IZMEĐU RIČI! Image hosting

Vidno uzrujana, odma san išla kupit bedž sa sloganom na prometnom znaku ''Ne gazite djecu, pričekajte profesore''...i, napisala pismu u kojoj izgadila sve profesore koje san tribala (čast izuzetcima), ali na komičan način...Blog images


(citiram: Fizika je stvarno guba
Kod Mercedes sa dva zuba
Kad govori, žena plače
K'o da kolješ mlado mače

Na engleskom mirno bilo
Sve dok nije se otkrilo
Da je profa dobro znana
Manekenka iz Milana...

E, da, profa je STVARNO manekenka i živila je u Milanu...ja san našla i slike na internetu...pa evo jedne

Glitter Maker

Sutradan san se pojavila u školi sa tekston pisme, koji je javno pročitan u razredu, i , virujte, više nego dobro prihvaćen...Baš san bila happy

...ovaj Božić mi je najgori dosad...nekako san previše depresivna, a ne znan zašto...možda zato šta san razmišljala da nikad u životu nisan doživila ''Bijel' Božić''...tako je to u Splitu...
e i, nemogu virovat, fali mi razred.Image hosting

To mi se nikad prije u onoj bolesnoj školi (ne spominji joj ime uzalud) nije dogodilo...jedva san čekala da ka oparena izađen iz onoga okruženja...neka se i meni konačno posrićilo.

U ovo blagdansko vrime svi idu na klizanje...svi osin mene. Zašto? E, bila san na klizalištu lani, kad je 1. put došlo u Split...stala san na klizaljke prilično samouvjerena (I can do it) i, ne da meni đava mira, pa, umisto da san se držala za ogradu, ja san se svojon procjenon lipo pustila da klizinCustomize your blog

i...BUM...pala i iskrivila ruku...onda su u klizačkoj spasilačkoj službi počeli vikat DJEVOJKA SE OZLIJEDILA i pokupili me s leda...rekli su da moraju zvat roditelje, a ja san ih moooooooolila da to ne učine, jer nikome nisan rekla da iden na klizalište...ubili bi me
Rekli su mi da ja nazoven tatu, popričan malo, pa ga dam njima...Nazvala ja tatu i kažen: Ej, tatice, ja san na klizalištu i dobro mi je...malo san pala, ali nije mi ništa...onda je slušalicu preuzela doktorica i rekla: ''Gospodine, kod vaše kćeri došlo je do ozbiljne ozljede, trebalo bi ić u bolnicu na hitni kirurški odjel!Image hosting

''...na kraju nije bilo ništa ozbiljno, samo san morala mirovat i stat doma (a to je bilo 30.12., tako da mi je nova godina bila zapečaćena...)Friendster images

I dobila san doma svoje...

Dobra vijest je da san za ovaj Božić dobila skener...uskoro ćete moć primijetit još malo slika na blogu

Eto, ljudi...dobro se provedite na praznicima...odmorite se i uživajte radit sve šta volite!
Image hosting

- 23:09 - Komentiraj, bit ću happy (95) - Isprintaj pa stavi na zid - #