Dobrodošli na moj blog...uživajte

free image hosting

Evo me opet... - I'll be there for you cause you're there for me too - Blog.hr

I'll be there for you cause you're there for me too

subota, 22.07.2006.

Evo me opet...

Jutros san bila s prijon na baćama se kupat, a od ovog tjedna je doli u 11 sati aqua fitness SmileyCentral.compa san malo crndačila na suncu pokušavajući najbolje izvest sve one tae bo pokrete koje je pokaziva čokac kojeg bi nazvala... trenerom. Bilo je cura, ali je više baba...je je, babe su samouvjerene i sigurne da one mogu trenirat na tae bo i bit ukorak s vremenom..al to ispadne za pišat gaće ...baba radi jednu vježbu koju još pokušava dokučit kako se radi dok smo mi već odlepršali prema kraju ''treninga''. Al bar je zabavno...
Mater mi se uživila u onu pismu sa splitskog festivala Mali dućan pa je danas cili dan piva. Pokušala san joj reć da prestane, jer mi ide na živce, pogotovo jer ne zna po teksta pa piva ''Mali dućan, na na na na, na na na na...Al eto sad i ja to pivan...usla mi u glavu ta splitskofestivalska pisma. A da, bila san i na splitskon festivalu...hostesa. Od priko 20 hostesa, tv Balkan intervjuirala je mene i još 2 ženske. A neka cila zajebantska emisija i voditelji. Pitali su nas zašto je Seve otkazala nastup, a ja san rekla da je to jer je čula da dolaze neki blesavi voditelji sa Balkan TeVe...posli smo in ukrale mikrofon, pa su rekli: Cure, vi imate smisla za humor...a bi'l vi bile voditelj'ce na Balkan TeVe ...Evo van naša e-mail adresa pa se vi jav'te. Kao šta pogađate, od toga neće bit ništa sa naše strane...bar zasad kad ne trebamo novce očajnički...Eto, to je sve za danas. Bye!



Image Hosted by ImageShack.us

- 14:44 - Komentiraj, bit ću happy (14) - Isprintaj pa stavi na zid - #