Erotske masaze bih - Pronađi pratnju

nedjelja , 13.01.2019.

Erotska masaža










Click here: Erotske masaze bih






I sledeća devojka je imala sličan odgovor. Nego mi je interesantno kako svi znaju koliko hiljada puta su ejakulirali na nekom drugom topiku a ovdje im je sfalilo mashte... Sasvim normalno je da si treba uzeti dovoljno vremena za te igrice.



erotske masaze bih

Cetkica za zube zna da bude interesantna... Reč je naravno o klasičnoj masaži erogenih zona - ne više od toga! Sasvim normalno je da si treba uzeti dovoljno vremena za te igrice.



erotske masaze bih

TRAŽIO SAM PROSTITUTKU U BEOGRADU: Evo da li sam uspeo i koliko to košta! - To povrđuje i priča koja stiže iz Mostara, a koju je objavio Naime kako je za ovaj portal ispričao jedan mostarski maser brojne su neugodnosti na koje nailaze obavljajući svoj posao.



erotske masaze bih

Postoje mnogi načini da se ovaj zanat, kažu najstariji na svetu, predstavi kao nešto drugo. Devojke i momci koji na internet postave oglas u kojem nude masažu, a u stvari nude svoje telo. Krenuli smo ovim tragom. Kako bih saznao o čemu se tačno radi i šta se sve nudi okrenuo sam par brojeva telefona da proverim da li se oglašivači drže striktno oglasa ili uz masažu dobijam još nešto. Interesuje me cena i trajanje usluga koje pružate? Pola sata vam je 30 evra, tu ulazi erotska masaža. N e radimo oral uopšte, a kamoli seksualne usluge. Imamo tantričku masažu gde maserka masira celim telom i to košta 60 evra u trajanju od pola sata i 75 evra 45 minuta. Bila je jasna osoba sa druge strane slušalice i jasno stavila do znanja da osim masaže ne rade ništa drugo. Ok, postoji tanana, ali veoma bitna razlika između erotske masaže i prostitucije. Hajde da probamo malo nešto drugo. Da vidim pošto je da ispuni i meni neku želju. Razgovor je ovako tekao: - Ćao! Video sam oglas na netu pa me interesuje koje uluge pružaš? Je l imaš smeštaj? Naplaćujem 70 evra pola sata, 100 evra sat vremena. Oral može i bez kondoma ako vodiš računa o higijeni. Devojka je bila jasna i konkretna. Zovem povodom erotske usluge koje pružaš? I sledeća devojka je imala sličan odgovor. Zainteresovan sam za erotsku masažu. Možete li mi reći cenu? Masaža celog tela sa genitalijama iznosi vam 3. Pa sami procenite koliko je teško u Beogradu i Srbiji doći do nečeg što ne bi trebalo da postoji. Prostitucija mora postojati u svakoj zemlji, nebitno da li je legalna ili nelegalna. To je izduvni kanal za stanovnistvo. Da nema toga, znate li koliko bi tek bilo prevara, razvoda, ostavljanja dece u domove, nasilja na ulicama, silovanja. Umesto kao primitivci da dozvolimo silovanje u braku, zasto da kao savremena zemlja ne dozvolimo prostituciju. Neka porodice ostanu na okupu.



Dobro jutro, komšija - KOMEDIJA
Ne pocne se odmah sa odbrojavanjem... Da li se razumijemo? Želeći zadržati anonimnost, kao prednost svog posla ističe to što radi kao privatnik te samostalno raspoređuje svoje vrijeme, solidno zarađujući budući da mu je to samo dopunska djelatnost. Krenuli smo ovim tragom. MOLE SE TAKVI PORTALI DA NE UPLACUJU BANERE DOK NAS PRVO NE KONTAKTIRAJU. Oral može i bez kondoma ako vodiš računa o higijeni. I sledeća devojka je imala sličan odgovor. Devojka je bila jasna i konkretna. Da vidim pošto je da ispuni i meni neku želju. Imas jedan kuplaraj koji je tipa hotela gder svaka dama ima svoju sobu i jedno dvoriste gde ih ima brat bratu jedno 300 najmanje.... Na pitanje je li do sada imao nemoralnih ponuda, mladi maser kazuje kako ih je bilo nebroj puta, no da ipak nije pristajao na to.

[Sezonski poslovi u inostranstvu za bosance|Upoznavanje djevojaka zagreb|MOJ HOBI 2]






Oznake: erotska, masaža

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.