.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Šal Od Svile
Ja sam bio pogresan
Kad sam ti stavio ruku na rame
Tamo je drzao dugo
I govorio rijeci

Ja sam bio pogresan
Kad sam trazio da mi kazes
Koja si strana
Postoje pravila igre
Ti znas da ne mozes sama

Ispod svih tih zastava
Sto vijore svud oko nas
Ne postoji mjesto
Gdje mogla bi stati
Visoko dignuti ruke
I pjevati nasu pjesmu
I pjevati nasu pjesmu.

Protiv volje umijesan
U staru zavjeru strana
U staru zavjeru nada
Ja sam jednoga dana
Slucajno nasao put
Ispod svih tih zastava
Sto vijore ...

Kapi s oboda
Sada padaju na uze i gun
Ja sam slobodan
Neka s moga vrata vijori sal od svile ...
Kapi s oboda
Sada padaju na uze i gun
Ja sam slobodan
Neka s moga vrata vijori sal od svile ...


Bi' Mogo Da Mogu
Uvijek sam, a nikad do kraja
Večer u gradu ti donese neki lijek
U nekom kutu gdje samoća se zbraja ...

Uvijek s malo, premalo para
Kad upale se svjetla, ode dim
A miris noći opet postane stvaran
Ko mnogo puta do sada
On sanja
Kako beskrajno pada ...

Bilo je rano jutro tada kad je ostavio sve
Čulo se samo kako ptice pjevaju
Onda je stajao još dugo s druge strane ulice
Pustio suze da se same slijevaju ...

Ja bi' mogo da mogu
Ja bi' znao da znam ...
Ja bi' mogo da mogu
Ja bi' znao da znam ...


Kralj Pola Srca

Cujem da jos si lijepa
poput prvog jesenjeg vjetra
ni godine ne mogu tvoje lice
da mi izbrisu
slusam te u sumskom vjetru,
vidim te dok gledam rijeku
koja mi te odnosi...
sada znam oprosti mi
tvoj duh mi ljubi lice i na usne
spusta rijeci
ja sam kralj pola srca
daleko su noci a jos dalje su jutra
ja sam kralj pola srca
daleko su noci...
u mome vrtu rastu cvjetovi
sto su tvoj miris dugo cuvali...
oni tiho... tiho sapucu
izgubio si sada nju...
dani su je ukrali
u tvoje pjesme sakrili
tvoj duh mi ljubi lice i
na usne spusta rijeci
ja sam kralj pola srca
daleko su noci a jos dalje su jutra
ja sam kralj pola srca
daleko su noci a jos dalje su jutra
ja sam kralj pola srca
daleko su noci a jos dalje su jutra
ja sam kralj pola srca
daleko su noci...

ponedjeljak, 03.09.2007.

oh, yeah...

I feel like shit..a opet sam, ka, dobro..ono..sritna sam i s**bana...i...i...i...
ne znam...opet sva ta...pritisak i osjechaj boli i gorchine...ma neman ja tu shta pisat..ja se vracham na staro...nije dobro...nije..
.
Image Hosted by ImageShack.us

ali, ja sam bila i sretna..i zato.zato toliko boli..zato toliko boli.ponovo..
i osjechala sam se veselo..i bila sam sretna..zadovoljna svime..ili bar nechim...sada je sve.. ponovo..
ponovo blijedim..ponovno propadam..i osjecham se...pobjedujesh me..a ja to ne zhelim..i ti me pobjedujesh...ti?!?! da, ti..pobjedujesh me, utapash me...utapam se u vlastitoj boli...i plachem zbog tebe...
nemam ja tu shta pisat...
Image Hosted by ImageShack.us

jer sam ti pokushala..pruzhit..neshto zbog chega sam josh jednom pozhalila...odvratno se osjecham..i mrzim te..i bojim se tebe i same sebe...bojim se..



| - 17:04 - ...komentiraj.... (18) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.