nes o meni...

zovem se tena..tj ne zovem se...drugi me zovu..
ma ugl...
lapim po cjele dane..izlazim...i tak...
slusam pank..neda mi se nabrajat sta...
volim svoje frendove,zivotinje,2 igracke^^,staru,seku(malu)..itd
mrzim laz,umisljenost....i te pizdarije..
^^sWiKiCe^^:

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

blog ko blog XD

LINKOVI:


tu tena pise post kad joj je dosadnooo^^
Forum.hr
Monitor.hr

NEKE LJEPE SWIKICE=)

nedjelja, 09.09.2007.

Trenutak je dovoljan da se upozna.trenutak je dovoljan da se zavoli.ali samo trenutak može razoriti.sve što je trenutak uspio stvoriti.

cerek.d0sadn0 mie,i pishe mi se p0st,a neam 0 chemu pisat.
.uzasn0 mi fale neke stvari,neki ljudi...prijatelji..
.0ni k0i t0 stvarn0 jesu.
.kazu da je lak0 up0znat n0ve ljude.
.da istina..lak0 je..al j0sh ih je lakshe i izgubit.
.
Image Hosted by ImageShack.us

.ljudi k0i te cine sretnim...sam0 nestaju..ist0 kak0 su izneneda d0shli..tak0 i 0du..

...dok i sami vidite da vam je stalo i da ste srcem vezani za neku osobu i da ko' da ste jednostavno sudjeni jedno za drugo, znate koji je to osjecaj? Dok imate osobu koja uvjek bude kraj vas..''zauvijek'' Ali jednostavno ponekad boli i pomisao da je ta osoba k0 ptica..raširila krila i 0dletjela..

.ne 0dn0si se t0 sam0 na decke..neg0 i na prijatelje..t0 je j0sh g0re..gubit ljude k0je v0lish..i k0ji tebe iskren0 v0le..a nisi t0ga ni svjestan..
.

Image Hosted by ImageShack.us

.ili???m0zda ipak je..
.t0 nik0 nem0ze znat.
.al ja bash danas citala neke p0st0ve stare..i neke razgov0re prek0 msna..
.jbt...k0 bi rek0 da ti nek0 k0g tak mal0 znash p0chne t0lk0 znachit...imash osijechaj da ga znash pun0 duze..bude ti pravi prijatelj..i onda..onda odjedn0m nema t0ga...onak..ni posvađani ni nish...al jedva da k0municirate..
.take stvari su mi najg0re...sht0 se t0ga tiche..
.i jak0 mrzim kad nek0 0d mene pravi budalu...jbt...nisam glupa,iam ochi...t0 sht0 se pravim da nish neznaam,neznachi da sam glupa.
.k0 shuti nie glup.
.istina,da...sam0 st0 neki t0 neznaju...ma t0lk0 0 t0me k0e glup,a k0 ne.
Image Hosted by ImageShack.us

.ali neka..
.ma de nemislim ja sad zivcirat..=)
.jer znam da nea smisla...kad tad se p0kaze k0 tie pravi prijatelj k0 ne.k0 che 0tich kad ti trea p0m0ch..a k0 che 0stat...i onda bude najg0re..kad vidish...0d t0lk0 prijatelja...ostane njih par..
.da nep0vjerujes.
.al onda...cuvaj te ljude...da ih ne izgubis..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.ugl..eto..t0lk0 0 t0m..neznam ni sama zash sam sad t0 sve napisala..pukl0 me nesh...ta tema,prijatelji i ''prijatelji''....

.neke pjesme..tj djel0vi pjesamaaa^^


"Ovde je kraj", reče ona "Ja odlazim.
Mislim, čemu zavaravanje
kad ti više nisi ti.
Sad ceš imati vremena pa razmisli
da li si dobio ili gubiš."

A tog je dana bila je lepša od same sebe
tako ozbiljna i stroga po prvi put,
a ja sam stajao i blenuo kao kroz nju,
iznutra razoren, spolja hladan i krut
Ali sam znao da stvari nikad više
neće biti kao pre,

srušen je svet, pravljen od pepela i praha

nije ni srce uvek crvena fasada
pukne baš onda kada najmanje se nadaš

Razmisli dobro i reci mi,
ne vidiš sebe ali vidiš njih..

Oružjem Protivu Otmičara - Mladicu moj

Zelim ti zabavan dan
Najuzbudljiviji san
Nikad da ne budes sam
Druge da setas, meni da smetas

Zelim ti uspeh i moc
Najludji provod kroz noc
Ceo svet neka je tvoj
Druge da imas, naravno
Mene da nemas, ne ne, ne ne

Mladicu moj, problem je tvoj
Sto si mi tako sladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Kako si mek i gladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Luduju sve za tobom
Mladicu moj, problem je tvoj
Moram ti reci zbogom, zbogom, zbogom

Zelim ti zabavan dan
Najuzbudljiviji san
Nikad da ne budes sam
Druge da setas, meni da smetas

Zelim ti uspeh i moc
Najludji provod kroz noc
Ceo svet neka je tvoj
Druge da imas, naravno
Mene da nemas, ne ne, ne ne

Mladicu moj, problem je tvoj
Sto si mi tako sladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Kako si mek i gladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Luduju sve za tobom
Mladicu moj, problem je tvoj
Moram ti reci zbogom, zbogom, zbogom
.0b0zavam tu pjesmuuuu^^jej.=)






.ugl..neda mi se vishe..i um0rna sam..i b0lesna..i ujutr0 m0ram u sk0lu..prvi sat tjelesni iam...et..ugl..uzivajteee...pusam.=)
p.s.nem0jte mislit da sam sad nesh u kurcu,bash supr0tn0..ja sam u zadnjih par dana bash sretnaaa^^..kHm..neki che znat zash,neki ne...=)=)hihihicerekkiss
.e da..iak mi se neda p0z sad sve tu,al e0 p0z lisu&megi..jbt..neznam shta bi bez njih..bash sam sretna sht0 ih iam=)vvpPpPPpPPppp.

.i e0 neke slike..t0 se mi u shk0li slikale.xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.ust0 lisa&ja(jbt kake 0chi iam tuu.xD)
Free Image Hosting at www.ImageShack.usja-cudna slika.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usmegi,ja,dea&lisa=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.usdea,lisa i ja..hahahah.k0a slika.xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us0pet nas 3.xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.usnas 4 s nek0m mal0m.xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.usheheheh.
.uglaFnom..idem..ajd..b0kich^^
nas 4 s nek0m mal0m u shk0li.xD




| LoVe Me (34) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.