nes o meni...

zovem se tena..tj ne zovem se...drugi me zovu..
ma ugl...
lapim po cjele dane..izlazim...i tak...
slusam pank..neda mi se nabrajat sta...
volim svoje frendove,zivotinje,2 igracke^^,staru,seku(malu)..itd
mrzim laz,umisljenost....i te pizdarije..
^^sWiKiCe^^:

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

blog ko blog XD

LINKOVI:


tu tena pise post kad joj je dosadnooo^^
Forum.hr
Monitor.hr

NEKE LJEPE SWIKICE=)

petak, 31.08.2007.

.0ke.smjeshn0 jeee..o0o0da.xD.pukLa sAm jA t0taLn0o0o0o0.xD^^

zubozubozubozubozubozubozubozubo.
.hahahahhaha.ja sam sad mal prie plakala 0d smjeha.
.o0o0Da.xD
.ajmeee...ugL.
.eT j0sh maL jeBeNa sHkoLa.neee.
.i treninzi che p0chet i sve.crycrycry
.j0sh chu napisat jean p0st prie p0cetka sk.g0d.dd^^
.de aj neda mi se 0 shk0li.xD
.htjed0h rech neke stvari.dd^^
.0naj pr0shli p0st.uuuf.heheh..ja bila ljuta ve0ma jak0 vrl0 puno mn0go.
.mislim i dalje sam,al ne tak jak0.jbg
.raz0carali me neki..al sve t0 za ljude.^^
Image Hosted by ImageShack.us

roflroflroflbeljbeljzubozubo
jo0o0o0j.xD
Image Hosted by ImageShack.us

.pa naravn0.hahaha.xD
.ja sad nesh pukla..jbt..k0 nen0rmalnaa..^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.i tak t0 sve men mal cudn0,smjeshn0,zal0sn0.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.mmmm^^.=)=)
.u sub titanic.ajuuuj.^^jeb0 im b0g mater-.-''
.stave ga u 8,jbt-.-''
.gleala sam nema davn0 s lis0m titanic.
.ustvari gleam ga maltene svaki dan.xDroflroflroflroflrofl
.jel da lisaa????.
.aha.xD
.STAVI PRAVU STVAR,U PRAVO MJESTO...CHINI TO CHESTOOOO.
.hahahahhahahahahahhahahahahhahaha.o0o0o0o0 dA.
.i tak0c.et0gac.dd^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.ugL.
.neda mi sE viShe piSaT.dd^^
.a ni neam 0 chemuuu.dd^^
.et0.p0z sve ljude.0o0o0dA.
.aL neKe viShe p0sebn0.dd^^
.ef0 0vAk0c:
.liSu-k0a uvjek samn0m 0stane u svem zaedn0.kisskiss
.miLnu-k0a je nesh b0LJesna=(=(=(.kmeeee.kisskiss
.saNdru-k0a mie pun0 p0m0gLa.kisskiss
.buLju&kerLu-k0e su u metRop0oLi.kisskiss
.p0p0wichku-k0j0j sAm prejako zahvalna za sve,vtp^^kisskiss
.annu-k0d k0e sam pavala d0k nisam bila u najb0ljem stanju.xDrofli k0a mie 0drezala pertle sa starki da mi ih skine,jer nisam bila u stanju.xDroflroflkisskiss
.megi-pipi maluukisskiss
.neru-k0a mi je dala majicu da mi ne bude hladn0kisskiss
.pepu-s k0j0m sam nap0kon pricalakisskiss
.ivanu-k0a riga u duetu xDkisskiss
.saru-m0g mal0g nechaka.kisskiss
.ducu-duc0 ne0j dA tE zhiVciRa on0.kisskiss
.donnu-malu m0ukisskiss
.wall3-k0a bi m0gla n0vi p0st napisat.kisskiss
.bo0-k0a se vratila s m0ra.kisskiss
.drkycu-k0u nisam viila dug0.kisskiss
.nensy-k0u nisam JAK0 dug0 vidilaa=(kisskiss
.sanju-k0a oshla na ex.kisskiss
.frenkija,purija&zv0neta-m0mci k0i se b0e jedne nemani,kazu spavat nisu mogli kad su vidili.buahahahahaharoflroflroflroflkisskisskiss
.majkela-m0g sh0g0ra,k0i je men puno pomogo uvjek=)kisskiss
.radu-k0eg v0lim i k0i mene v0likisskiss
.chuckya-k0i mi je pomogo stvarn0 na r0đendanu,puno ti hvalakisskiss
.d0mbu,lo0ku&br0za-k0i su se shishalikisskiss
.dav0rina-k0i sam nesh zaebava.ccc=)kisskiss
.skera-bracuu m0g.kisskiss
.marina-k0i je d0sh0 s m0rakisskiss
.tuxa-maj frendkisskiss
.belGu-k0i ima jak0 ljep 0smjehkisskiss
.pericha-k0i mi se smij0 neki dan=(kisskiss
.dr.zv0neta-k0i nesh chudan u zadnje vrjeme:tuzan.tuzankisskiss
.a u kurac.nem0g se sjetit vishe.-.-'''crycry
e da..p0z sv0u mamu=)=)k0a ovo m0zd chita,a m0zd i ne.ugL.et mama,ak chitash..0stavi mi i k0m..dd^^
.eh m0ram vam se p0hvalit kaku ja zak0n staru iam=)=)
.e tak0c.ljep0,ljep0...sad sutra chu ja nju naterat da mi k0m ostaviii..
.ugl.et0gac.gotova ja s postom.dd^^
.e da i seku m0u malu p0z,iak0 je d0sadna jak0.al aj..volim ja nju.^^
.sad odo stvarn0.o0o0o0da.ajdeee...uzivaaajteee.ja ochuuu^^j0sh ovo mal sht0 iam vremena..b0kich.kisskisswavewavewavewave



| LoVe Me (29) | Or HaTe Me | # |

srijeda, 29.08.2007.

.stvari se polako vrachaju na mjest0 ovak0 nesh se ne događa chest0.hmm.e bash t0..t0 je bil0 PRVI i ZADNJI put..nik0 ne k0nta?e jbg..shta da vam ja radim.

eek
.aaah.
.shta rech.niiiiiiiish.
.juche bi0 r0đendan nerin i ivanin^^
.partypartypartypartypartypartypartypartypartyparty
.previshe,previshe.
xD
bangbangbangbangbangbang
.n0 ugl..shta rech.
xD
.eh da.ovak odma na p0chetku da se zahvalim radi(k0eg v0lim=))&majku na svem juche.kisskiss
.chitala sam danas popowichkin p0st...ii slazem se s nj0m..
.sam sht0 mene unat0ch svim sranjima nish nie sjebal0 t0lk0 da se nem0gu smijat...
.jer znam da plakat nechu zb0g nik0g..
.nikad visheee.
.il ak vech budem plakala...nezelim da to nek0 vidi..jer ima takih odvratnih ljudi na ovom jeben0m svjetu...ljudi k0i uzivaju u tuđim suzama...il j0sh b0lje...oni ih na t0 sve i nateraju..tuzan
.neke stvari je nekad bolje ni neznat..al nekad ih je tak doro saznat.
.al jedn0 znam definitivn0.
.m0zda jesam plava,al nisam glupa..
Image Hosted by ImageShack.us

.t0 tek t0lk0 da se zna.jer ima njih k0i t0 neznaju...il se jedn0stavn0 prave da neznaju..-.-''
.d0r0 istina,nekad se b0lje pravit da neznash shta se događa oko tebe.
.al pravit ljude glupima tolko..t0 je glup0 stvarn0.
.a najjache mi t0.
Image Hosted by ImageShack.us

nonono
ustvari.t0e 0chajn0..i t0 jak0..
.hahahahhahahahha.ustvari t0e smjeshn0..
.i t0 jak0.
.ma de aj b0li me kurac.
.juche sam pun0 t0g shvatila.i drag0 mie.=)
.u ov0m svjetu nem0sh opstat ak ne mislish sam na sebe.
.al sjeban0 men t0.jer nisam taka.al jbg.kad te neki prisile.
.nema ti druge..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.n0rmaln0 nesh sjebavat 0ne k0i t0 nisu zasluzilii..al ima njih pun kurAc k0i jesu.
.a bude men za0 kad mi nek0 drag.ii..0nda me prisili da ga sjebem.
.al k0 sht0 rek0h.
.nem0sh drukchijee..prisle te na t0.sve se vracha sve se placha.
.znam da che mi sad tu svi nesh,j0j pa nie uvjek tak..
.a ma daj da nie..al kad je jbg..nem0sh drukchije.
.al l0gichn0 da nesh nesh napravit nek0m k0 ti je drag,k0g v0lish,i nie ti nish napravi0.al zat0 0ne k0i su ti bili dragi i sjebali tebe kad si se najmanje nado.treash sjebat k0 nik0g d0 sada.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.sjeban0 t0 men t0taln0.
.n0 hajde k0 sht0 rek0h.b0li me kuRaC.

k0 mene kamen0m ja njega cigletin0m.

Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

.et hvala..sad sam t0 ljep0 izbacila iz sebe.=)
.i m0g ich.ugl..hvala nekih ljudima..znache oni k0i su i znache zash im zahvaljujem..i da..nem0jte me ispitivat 0 k0m se radi,shta je bil0..i tak t0..jer neam namjeru rech...k0 zna,zna...k0 nezna..jbg..nem0rate sad sve znat.
.i bil0 b0 p0zeljn0 da vi k0i znate nish ne govorite 0 t0m nik0m,a pogotovo tu da nesh kazete.
et.unaprjed hvala=)
.aj b0k.^^



| LoVe Me (35) | Or HaTe Me | # |

nedjelja, 26.08.2007.

.uuuf.^^
.aj e0 da napishem n0vi p0st.
.nisam dug0 vech.
.hm.
.svash se izdogađalo...nish doro vecinom..
.dad0 i ja prekinili...jbg..al smo ostali prijatelji...ofkors=)
.onda..
.hm..
.bulja i frenki isto prekinili=(=(
.sve se promjenilo..
.aaaah.
crycrycrycrycrycry
.jbg..a bil0 je ljep0 d0k je trajal0=).jel da??
.bi i pannonian..bil0 0ke..mislim meni bil0 d0sadn0..
.0ve tam slinile p0 lik0vima..ja zujala..xD
.al ajde neka...sam nek 0ne sline^^=)=))
.i juche bila osjecka ljetna n0ch..na k0ju nisam ni misla ich..al na kraju ipak jesam..bili lo0ka,belga,dado i br0z...i dosle lisa,sandra i ja..i onda se lisa izgubila nedje s KHM...hihi..a dado i broz osli negdje..neam p0jma di..i ostali nas 4..bil0 super...tam se zaebavali stalno..skakali...cugaliiii^^
.nisam se napila.dd^^
.i onda i sandra oshla kuch...i 0stali nas 3...i onda smo oshli d0 tvrđe,d0 vege..hhahahaa.lo0ka pijan k0 deva bi0..ja sam umirala 0d smjeha.xD
.tam bili kerla,bulja,anna,ivana,nera,frenki,chucky..ma ugl puno njih..pa bili s njima tam...i onda su svi oshli kuch...ostale sam kerla i ja...i ondak smo se nasle s buljom,chuckyem i frenkijem i lagano kuch..dd^^
.d0shla sam kuch 0k0 4 tak nesh...frenki spavo k0d mene.
.i et..=)=)
.sve u svemu...bil0 je super=)=)
.sam sht0 sam um0rna k0 pas..strava..iam upali mishicha na nogama..xD
.al nea veze^^naughtynaughtynaughtynaughty
.sad lapim tu u kuchi i chekam lisu i megi da d0đu na kavu..^^
.al njih neaaaa...waaaaa-.-'''
.razmisljam shta chem danas..mislim 0chem van il ne...ii di chem...aaah.
.nish neznaam..ni nejde mi se bash van,neam snage,a i zivaca...dd^^
.i tako0o0o0o0o0o0oC.
.d0sadn0 mi je.i vruche.i sve miii jeeee.-.-''
.i sad m0ram kera ich kupat.aj bar neche vishe smrdit k0 tv0r.dd^^
.ugl..et..neda se meni vishe nish pisat..
.ovo sam vech jedn0m stavila na bl0g,al nea veze...t0 mi je preljepo0.
Voze se dvoje mladih na motoru...

Djevojka: ''Nemoj tako brzo''...
On: ''Ne...baš je ludo!''
Djevojka: ''Nije mi ugodno...molim te''
On: ''Kazi da me voliš...''
Djevojka: ''Znaš da te volim....''
On: ''Zagrli me...'' ((ona ga zagrli))
On: ''Molim te uzmi moju kacigu sa glave,
meni je tijesna, i stavi sebi na glavu.''

Slijedeće jutro u novinama:
motor je imao prometnu nesreću, jer su
kočnice popustile...
Dvije osobe su bile na motoru......
Jedna je preživjela...a druga poginula...

ISTINA JE: On je znao da su kočnice popustile,
ali to nije želio reći svojoj djevojci.....
želio je posljednji put čuti njene riječi VOLIM TE....
želio je posljednji put osjetiti njen ZAGRLJAJ....
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu
na svoju glavu,
iako je to značilo da će on poginuti..
.




SAMA
Sjedim u kutu sobe,
opet sam nocas sama.
Sjedim i mislim na tebe
a oko mene je tama.
Tuzna sam svake noci,
plasim se novog jutra.
Svega sto donosi dan
i sto ce se dogoditi sutra.
Plasim se da cu te sresti,
i da cu ponovo osjetiti tugu.
Plasim se da prezivjeti necu,
saznam li da imas drugu

Nikada nemoj dopustiti da te slome..
živi život...
leti,
i doživi sve..
svaki trenutak
sreće i ljubavi..
leti,
i osvoji ga..
ne dopusti
da u tvoj život
uđe ono što ne želiš..
biraj i leti..
leti kroz snove,
leti kroz stvarnost..
to je tvoj život..
ne brini..
samo raširi krila
i leti životom..




LOVE
Never say you love me,
If you don't really care.
Never talk about feeling
If they aren't really there.
Never hold my hand, If
you are going to brake my heart.
Never say you are going to,
If you don't plan to start.
Never look into my eyes,
If all you do is lie.
Never say hello, If you
really mean good bye.
If you really mean forever,
then say you will try.
Never say forever,
'cause forever makes me cry



Život je kratak...
polomi ljušturu i...
voli iskreno, ljubi nesebično, opraštaj brzo...
radi kako treba, pomozi gdje treba, šuti kad treba...
razmisli uvijek, popusti katkada, ne kloni nikada...
slušaj više, suosjećaj više, daruj se više...
smij se kad možeš i plači kad moraš...
ne srami se ni svoga tijela ni svoje duše...
i živi život!


.ugl...neda mi se vishe stavljat...lisa nap0kom d0shla..dd^^.aj uzivajteee...pusaaa svimaaaa.0ke ne bash svima..al vechiniii^^
.baj baj.
zubozubozubozubohahaha.0vaj se z0e zub0.xDzubozubo



| LoVe Me (75) | Or HaTe Me | # |

subota, 18.08.2007.

DavOrin pise posTxD

uHuHu....mene nes zanima kao prvo di si nakupila 323 komentara?
na proslom postu?!al aj doro
neznam tolko brojat xD
huhuhu....neznam sta da piseem al nema veze...jEEaaaa slusam pjesmu koja se zove nocna gica -.-"...al ajd doro...
i sta da ja sad radim....kad me tena tjera da pisem mpost-.-"....ajoj...danas me cjeli dan neko nes tjera...moro sam danas tepihe prati zbog freliha mutavog-.-"...bog te jebo frelih kak uspijes ispovracat tak nes???al ajd doroo...ajoj jucer smo malo popili hehehe...al ajd dooooro bilo je dooooro...sve dok stara nie dosla po mene....danas sam za kaznu moro usisavat prati tepihe i sve take gluposti....eee da i sta je najbolje to da sam moro rukama cupat travu....-.-"..
evo sad ja nekom ludom bosancu na msn saljem pjesme ;D nema veze....i to da prode ;Dnaughty..
i sta da ja sad radim kad me tena tjera da pisem ovakve gluposti
˙‡`•Ď.teNa.Ď•`‡˙ says:
0kii
˙‡`•Ď.teNa.Ď•`‡˙ says:
dd
˙‡`•Ď.teNa.Ď•`‡˙ says:
reci mi kad napishesh
˙‡`•ĎDavorin says:
oke
˙‡`•Ď.teNa.Ď•`‡˙ says:
iam tv0ju i lo0kinu p0rn0grafijuu
˙‡`•Ď.teNa.Ď•`‡˙ says:
dd

aha...sad vidite kaka je ona zapravo;D
pozdravljam sve pogotovo davorina hehe...
by:Davorin



| LoVe Me (93) | Or HaTe Me | # |

utorak, 14.08.2007.

.da0 bI sVe tE n0cHi dA,dA 0sTaNeM tAJ cHoVjeK u tv0iM oChiMa..

.k0 bI rEk0?????
.dA Chu žALiT zBoG neKiH sTvArI..jA nE.
.aL d0r0 aJd.
.dAv0rin i jA sE p0mIriLi..
.bAr nEsh.
.juChe maL sRaNJa biLo0.u jEbEmU.
.bAsH sAm k0nJ.
.aL d0r0...biLo0 pA pr0shLo0...
.sAm mE sAd nAjviShe muChi t0 sHt0 neZnAM sHta cHe biT daLje.
.Sam ZnaM dA niSh neChe biT k0 pRie.=(
.aL vRjeDi sE p0tRuDiT.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.i taK.
.kAk mI jE d0sAdn0.jBt.stRaVa.
.i neZnAm zAsh piShem 0vaj p0st.jeEr nEam 0 cHeM piSaT.
.aL d0r0.
.baSh sAm cHitaLa buLjiN p0st.
.pReLjeP jE.
.iSe..dA baR jE sVe taK k0 sHt0 jE 0na napiSaLa..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.aL jBg.nIe.
.ugL.
.jeBeMu.dA baR m0gu vrAtIt vRjEme.
.mA..
.0d0..
.neDa mI sE viShe niSh piSaT.nI niSh..
.m0rAm sAd p0z sVe.jo0o0o0o0o0j.
.e0 0nDa.p0z p0seBn0o:
.saNdRu.
.liCu.
.Dav0rina.
.miLnu.
.lo0ku.
.tuXa.
.raDu.
.maJkeLa.
.zVoNeTa.
.pePu.
.wall3.
.mARiNa.
.br0za.
.sKeRa.
.d0nNu.
.aNnU.
.p0p0wiChku.
.neRu.
.iVaNu.
.meGi.
.dEu.
.beLgu.
.buLju.
.kerLu.
.fReNkiJa.
.mAmARu.
.nensy=)
.saNju.
.jeBeM tIiiIIIi.k0g niSam p0z?????
.sAd sE nem0g sJeTit.
.jBg.kAd sE sJeTim napiShem...aj uŽiVaJtE.
kisskisskisskisswavewavewavewave

ef0 0f0 mi je maJ fReNd tux naprAvi0..a kA0 nIe kuL????

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.faLa tUx^^kiss



| LoVe Me (323) | Or HaTe Me | # |

nedjelja, 12.08.2007.

.t0 sht0 si vaRa0 t0 bI tI oPr0sTiLa,aL sHt0 sI meNe...t0 nem0gu..tug0,tugo0o nesReCh0...niK0Ga niSaM taKo voliLa.

.dA.

°[12.] - > OSOBE BEZ KOJIH NE BI MOGLA SVOJ ZIVOT ZAMISLIT

.saD bi iH m0gLa nabr0jaT puN kuRaC.
.aL neDa mI sE,jEr cHe sE nek0 naLjuTiT aK gA izosTaVim.
.aL e0 iMA jeDna 0s0bA k0ju cHeM iMen0vAt...Dav0rin..
.uuuf...oVa 2mJ(sk0r0) su mI tAk brz0 pr0shLa,a iAm 0sijeChaj dA sm0 zaEdn0 puno0 duŽe.
.i u tiH sk0r0 2 mj...zav0liLa sAm gA užAsn0.i oNaK neKaD raZmiShLjAm..sHtA Che biT kaSniE..
.jeR niSh neTrAje vJeChn0=( naŽaLoSt.
.aL oPeT niKaD nem0sH zNaT shTa cHe suTrA biT.i neZnAm sHtA bI reKlA.
.nem0gu zaMisLiT žiVoT sAd beZ nJeGa.
.a iSkRen0 nI neŽeLIM gA zAmiShLjAt.neK sAd buDe sVe kAk jE..a kASniE cHem0 viiT shTa cHe biT..
.aL eT..t0 jE 0s0Ba beZ k0e nem0gu sv0j žiVoT zAmisLiT...

.k0 bi rek0 dA cHe sE sVe taK bRz0 pr0mJeniT.
.jA nE.
.jBg.
.aj b0k.



| LoVe Me (125) | Or HaTe Me | # |

subota, 11.08.2007.

.šTrUmFeTa,šTaFeTa iL sHtA vEch...dd.^^i taK.dd.xD

.jo0o0o0o0o0oj.jeBeMu.
.sAd m0rAm onu sHtAFetU/sHtRuMfEtU.tak neSh.. naPiSaT.
.jo0o0o0o0j.
.p0p0wiChKa jeBeM ti mAjKu.dddddd.
^^
pa ew0 aJ:

°[1.] -> OPIŠI SE U PAR TOČAKA

.hM,pA..
-pReLjeNa
.zaLjubLjeNacerekcerekcerekcerek
.naIvNa.
.pLaVa-.-''(aJ pRiZnAjEm-.-'')


°[2.] -> PAR RECENICA O SEBI

.nem0gu beZ pRiJaTeLjA.
.jak0 v0lim keRoVe.dd
.0b0žaVaM sE sMiJaT^^
.v0lim up0znaVaT n0vE ljuDe.
.v0lim bit sRETnA.(a k0 ne^^)


°[3.] - > ISTINA ILI LAZ

.hM.pA iStInA.n0rmaLno0.aL neKaD je m0zDa boLjE neZnAt isTiNu.
.aL oPeT u sVak0m sLuCaJU iStiNa.


°[4.] - > MRZNJA ILI OPROST

.j0j.oPr0sT...uVJeK sVe oPr0sTiM,nem0gu sE LjuTiT dug0...aL kAd mE nek0 sJeBe.pRv0 sAm LjUtA.i t0o jak0.mRzIm tU 0s0bu..aL brz0 sE odLjuTiM.i uVjEk sE iSpRiChAm prVa,maKaR niSam kRIvA.jBg.tAkA sAm.


°[5.] - > SLADOLED ILI KOLAC

.ajuj...uuuf.teShk0 piTaNje.hM pA.
.a nEzNaM..oBa dv0je.^^
.oViSi..aL m0žD maL viShe sLaDoLeD.^^


°[6.] - > MOTOR ILI AUTO
.uuf,0b0žAvAm oBa dv0e..aL aUt0 mI jE iPaK boLji.


°[7.] - > DISCO ILI KAFIC

.kaFiCh.
.nev0lim iCh u disCo..neZnAm zAsh,aL nev0lim...
^^

°[8.] - > NOGOMET ILI KOSARKA

.hahahhahahaha.a sHtA jA zNaM.
.neAm p0jMa nI jeDn0m nI o dRug0m.zNaM dA u n0g0mEtu tRea zAbit goL,
.a u k0sHaRCi zABit k0sh(valj sE tak kaŽe).
.aL n0g0meT mI jE iPaK boLji.iAk neZnAm zASh.^^


°[9.] - > TRI ZELJE OD ZLATNE RIBICE

.uuF jBt.pA...iMa ih sTvArn0 jaKo pun0..aL aj e0:
1.žeLiM biT sReTnA.aL bAsh jak0..dA mI sVe buDe kAk tReA.
.neŽeLIM dA daDo&jA pReKiNem0.Da NaM sE dRuShTv0 raSpaDne..
2.dA LjuDi 0k0 meNe iSt0 buDu sReTni.
3.aL naJviShe 0d sVegA žeLiM dA mI sE 0sTvArE sVe žeLjeeee^^=)=)


°[10.] - > STO TE PRVO PRIVUCE NA LJUDIMA

.hM.pA 0viSi...v0LiM LjUdE zb0g t0g kaKi su iZ nuTRa,a nE iZ vAnA.
.aL uvJek me prv0 pRiVucHe iZgLeD..jEr nem0g jA 0dMa kAd nek0g up0zNaM zNaT KaKvA jE 0s0ba.


[11.] - > GDJE SE VIDIM U BUDUCNOSTI

.neviDiM sE.
.hahahahahahaah.
.aL sTvARno0.nEaM p0Jma.
.nik0 neZnA sHta cHe biT u buduChn0stii..


°[12.] - > OSOBE BEZ KOJIH NE BI MOGLA SVOJ ZIVOT ZAMISLIT

.saD bi iH m0gLa nabr0jaT puN kuRaC.
.aL neDa mI sE,jEr cHe sE nek0 naLjuTiT aK gA izosTaVim.
.aL e0 iMA jeDna 0s0bA k0ju cHeM iMen0vAt...Dav0rin..
.uuuf...oVa 2mJ(sk0r0) su mI tAk brz0 pr0shLa,a iAm 0sijeChaj dA sm0 zaEdn0 puno0 duŽe.
.i u tiH sk0r0 2 mj...zav0liLa sAm gA užAsn0.i oNaK neKaD raZmiShLjAm..sHtA Che biT kaSniE..
.jeR niSh neTrAje vJeChn0=( naŽaLoSt.
.aL oPeT niKaD nem0sH zNaT shTa cHe suTrA biT.i neZnAm sHtA bI reKlA.
.nem0gu zaMisLiT žiVoT sAd beZ nJeGa.
.a iSkRen0 nI neŽeLIM gA zAmiShLjAt.neK sAd buDe sVe kAk jE..a kASniE cHem0 viiT shTa cHe biT..
.aL eT..t0 jE 0s0Ba beZ k0e nem0gu sv0j žiVoT zAmisLiT...


°°STAFETU PREDAJEM-
.m0j0j sTaRij0j sEki sAndRi.buahahahahahah.
.zNaM dA cHe mE uBiT.hehehehroflroflkiss


et0GaC.naPrAviLa jA sHtAfEtu.dd^^
.juChe sAm se b0jaLa-.-''
.aJmeee....uŽaS-.-'' k0 nek0 piLe sAm-.-''iL kaK bI br0z rek0 piLeNCe.hahahahaha.
.juChe sPaVaLI pePa,dAdo,sKeR,maJk,SaReNcE&jA k0d maRiNa.
.bilo0o0o0o0 suPeR.dd^^
.jeL sMiJeM?????.
.jeL sMiJeM?????.
.jeL sMiJeM?????..jeL sMiJeM?????.
.jeL sMiJeM?????.
.jeL sMiJeM?????..jeL sMiJeM?????.
.jeL sMiJeM?????.
.jeL sMiJeM?????.
.hahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahhahah.nik0 nEk0ntA.
.aL neA vEzE.^^
.nJaaaH.
.niSaM cJeLu n0ch sPaVaLa.
.piTaM sE zb0g k0gA.
.i paLa sAm sA st0LiCe.a majkeL&sKeR sU mI sE sMijaLI.a nIe biLo sMjEshno0o0o0.miSLiM jE.aL niE.dd.xD
.i tako0o0o0oC.
.bRaCo&jA juChe jeDini biLi pRisEbi.^^
.buahahahah.
.dA.
.dAnAs nA r0đenDan sker0v&waLLeNtInIn.dd
.
.p0spAnA sAm.ccc.
.pda.
.dE jBt neAm 0 chEm piSaT.
.a i nE dA mi sE sAdA.m0Ram smisLIT sHtA cHEM 0buCh.dd.
.i tak0oC.
.0d0 Ja sAd.
.u jeBeM tiiii.sk0r0 zAb0RaVih.
.pun0 hVaLa toWaRcHeTu d rAdI...nA 0niM k0m.ef0 ti jeDna kiss^^
.iDeM sAdA.
.sLjeDeChi p0st m0Ram bRaCi sKeRu p0sVeTiT.dd^^
.aJdE b0kicHkisskisswavewavewaveg>



| LoVe Me (27) | Or HaTe Me | # |

utorak, 07.08.2007.

.buahahahhahahah.teNa nem0ze paVaT.a ni liCa nem0ze paVat.xD

.muahahahahah.
.jA sAm luDa.jBt.
.opEt n0vi p0st.xD
.cccc.
.a nem0g spaVaT jebemu mater.
-.-''
.ni liCa ist0.k0a sAd ist0 pisHe p0st.hahahahhahhah.
.i necHe sE icH seTat sAd samn0m.kMe.misLim p0l 5 ujutr0 jE.
.aL sVeJeDno0o0o0.d0saDn0o0o0 jEeEEEee.
.gR.
.a dAnAs.tJ juChe..a n0chas iL kaK vEch.
.ugL.
.liSa&d0mBa mE zaEbALi dA su pRekiniLi.
.jA taM pLaCheM k0 kReTeN neKi.
.biLo0 mi tAk za0 jBt.
.i j0sh naAs 3 u raZ.i 0ni sE sVađAju.iSSssSsSSsSsSssSSeeee.kaXam mRaChiLa.uuuf.
.cccc.
.mA ugL.
.jBt.
.kaK jA mJeNjaM raSp0oL0ZeNje.heheh.
.sAD sAm bAsh suPeR raSp0oL0ZeNa.hihihihi.
.faLa d0mbi i cJePi nA 0nim mSn razg0f0rima=)=)
.ajMe..kaK jE meni d0sadno0.b0kteeee.-.-''
.iDe mi sE neGdJe.a liCa neChe=(
.kMe.
.a baSh sAm sRetNa.iAm sVe sht0 mI tReA^^
.priJaTeLjE kaKe nik0 neA i najbOoLjeG deChkA:):):)
.jE dA mE staRa jeBe u m0zAk zaDnjiH pAr dAnA.aL aJ.
.izdRZaT cHu^^
.sutRa na kaFu.tJ dAnAs.
.aL tEk 0k0 p0l 12.dE.jBt.ajm0 sAd.jA nem0g spaVat.
.aL jeBe sE vaMa.nik0 oD vAs neZnA di mu duPe,a dI gLaVa.
.jeDine buDaLe liCa&jA.^^
.ef0 ofim puTem jeBeM liCi maTer zat0 sht0 mE sJeBaLa dAnAs.
.misLim dRag0 mI jE sHt0 t0 niE isTiNa.^^
.aL piChKa tI maTeR.
xD
.aL iSkuPiT cHesH sE ti dAnAs.^^
.o0o0o0o0o0o0o0dAaAAA.xD
.sHtA bi jA beZ tEbE.uuuuF.
.kAd sE sJeTim sVeG.
xD
.pA k0 bI sE sAmn0m sVaki puT izguBi0 nA juGu.
.hahahahahahahahahahahah.
.pA sHtA?!maLa aVaNtuRiCa.buahahahahahahhahahahahah.
.i k0 bI mE pLaShi0 s r0s0m??.-.-''
.Da jeBem tI maTeR.
.iSsSSsSsSSsSsSee.
.k0 bI sE sAmn0m b0j0 0n0g maL0g ch0vjEcHuLjkA.??
.xD
.k0 bI isH0 sAmN0m u 3 ujutR0 u peKaRu kuPiT buHtLu.
.k0 laZhE uVjeK m0j0m star0j.xD
.k0g uVjeK m0a sTaRa sk0nTa kAd laZhE.xD
.k0 uVJeK sPaVa k0 meNe^^
.jo0o0o0o0o0o0o0o0j.jA nem0gu beZ teBe.^^
.i d0mBa ned0 ti b0g dA ju sJeBEsh.p0l0mit cHu ti sVe k0sti.
.hihihihihihihi.roflroflroflrofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
sexy^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
.naS 2 crWa.^^
.hihihihihi.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-06
=)
.jBt.boLjE zNaM teBe,neG sEbE.
winkwink
.jo0o0o0o0o0j.0n0 neKi dAn nA mSnu.hahahahahhaah.
.a jaDnA jA.sVa upLaSheNa.xD
.a mruSh.ti mi sE smiJaLa.xD
.ugL.
.neZnAm sHta bi j0sh reKlA.jBt.5 sAti.
.a jA tu p0sT piSheM.ccccc.
.de liSa aJ sTvaRn0.idEm0 sAd maL pr0sEtAt????
.pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz.d0sadn0o0o0o0 je.
.idEm0 maL viiT sHtA iMa vaNi.xD.
.osh?
.zNaM dA neSh.nem0raSh. =(
.ugl.eto0o0GaC.
.g0t0v p0st.
.neDa mi sE viShe.
.
.p0z sVe.aL p0seBn0 liCu^^
.eH dA.i faLa tI na sWiKiCi^.^
.baSh sI sRcE.
vo0o0o0o0oLjiM tE nAjVisHe nA sViJeTu.^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.eH dA.i ef0 kisskisskiss dav0rinu k0i je goFn0.jeR mI neChe k0m osTaVit.kMe.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.i ef0 dAd0 sAm zA teBe 0fa pJeSmA k0u tI jako0 v0oLiSh.xD

Ruzica si bila jedna u mom srcu
Ruzica si bila moja
Al' nije za tebe divlja kupinaNi covjek kao ja
Bog mi daje, Bog mi odnosi
Ruzica si bila, sada vise nisi

S vremena na vrijeme
Kao da cujem stope
K'o da ides preko mog praga
S vremena na vrijeme
Al' znam da nemam prava
Ti nisi vise moja draga

Letjele su nocas iznad moga krova
Letjele su ptice selice
A ja sam sanjao tvoja koljena
I tvoje poljupce
Bog mi daje, Bog mi odnosi
Ruzica si bila, sada vise nisi

S vremena na vrijeme
Kao da cujem stope
K'o da ides preko mog praga
S vremena na vrijeme
Al' znam da nemam prava
Ti nisi vise moja draga


.hahahahhahahahhahahhahahahahaahha.

.0d0o0o0o0.baj baj.^^



EDIT:ipak sAm naG0f0riLa liCu dA idem0 sHetAt.xD.
.u p0l 6 ujutr0...xD.0d0h sAd xD.buahahahahahhahaha.nism0 mi baSh cHisTe.xD



| LoVe Me (125) | Or HaTe Me | # |

ponedjeljak, 06.08.2007.

:(

.jo0o0j.
.niSam dugo0 naPiSaLA nofi p0st.xD
.pa eT.
.ugL.
.iSSsSSe.neKi dAn vaNi.jBt.
.sWi su sE sA sWimA žVaLiLi.jBt b0g.xD
.ja JEDINA niSaM s niKim.braf0 jA.
^^
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.megi i p0p0wichka.hahahahha.xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.waLL3 i aNnA.hehehehhe.
.jo0o0o0oj.sAd bi sTaViLa lo0ku&beLgu...aL neChem..napizDiche sE 100%
.hahahahahahaha.
.mah j0j...prestrashno0 bil0.xD
.jA n0n-st0p sLikaLa.
.uuuf.u suB r0đendaN oD m0g braCe sKeRa&waLL3^^
.bicHe pRed0r0.kes.
.i saD mi taK d0sadno0o0o0.-.-''
.i mraChiM.i sVe mi neSh sJeBano0o0.d0đe mI dA sAm neStaNeM-.-''
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.i sWe mI jE gLup0.
.faLa b0gu pA iAm pRijaTeLjE.iNaChe neZnaM sHta bI.=(
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-06
.aaaaH.zNaM dA cHe biT b0Lje.nem0rA mi nik0 t0 ni reCh.aL opEt.
.a jBg.biChe b0oLje za k0i dAn.
.i priCaLa sAm s megi daNaS.tJ maL pRie..
.i sWe 0f0 u zadNjih g0d daNa mi niE tReaLo0.teK sAd viiM dA su sVi iMaLi pRaw0,Sam ne jA.
.aL jBg.neKe StVaRi nem0sH izBrISat iZ ziV0tA.
.t0 je tU i m0sh sE jeBaT.
.a s dRuGe sTrAnE.dRag0 mi jE zb0g t0ga.jeER..mA neZnaM.
.sAd jE pRekaSn0 dA 0 t0m raZmiShLjaM.
.dI mI je tAd paMeT biLa.=(
.aaaH.d0r0.aJ.
.neZnAm sHtA bi rekLa.
.sWi su u kuRcu.
.i 0nd j0sh jeDni dRuGiMa t0 sVe pren0sim0.
.misLim meni je za0,aK ja nA nek0g preNo0siM t0 sv0e rasp0l0zeNje.
.aL kAd si nem0gu p0m0ch.
.žAo mi jE.
.i sAm dA zaHwaLiM ljUdiMa k0i cHe mI uVjeK p0m0cH.
.neChu sAd p0jedinaChn0 g0v0rit,0ni cHe zNat k0 sU.
.neDa mi sE viShe piSaT-.-''
.eH dA.staVitChem sLikE u boX.pa gLeAj tE.
..et0 ugL.p0z sWe.
.i 0vE s piJaNe,i 0vE s juGa.
.mA sWe.
.



| LoVe Me (29) | Or HaTe Me | # |

četvrtak, 02.08.2007.

.buahahahahahahah.

.d0mBiNa zBiRkA pJeSaMA:
btW jA sAm jaNjA-.-''

bude se istok i zapad spavaju janjai lisa... domba tutnji u napad da probudi iiiiih..... nemaa spavanja noooć nije zaspaaalaaa

mala janjaa legla je da spaaaavaaa ali neeeema krevetaaa.... što će jadna sada janjaa dal u štaliii da spavaaa

mala janjo šildilimil daj u janjeta se zagledaaaj ne ti nemaš kreveetaaa da možeš spavaat dobro kaooo jaaa

reciii janjooo mojaaa jesi li prokletaaa kada janje malo iz gnjezda ispadaaaa,,,al neka dao mi seljak dva tri zrna graškaaa da imam šta jest jaaaa

ima jedna janja zelena joj trava travu kosi malo janje a da li ti žito žanje mala janja upitaaaaa... ne ne nedaj da mi žanje biraj najbolje žito da mi posije

e moja janjooo dali ti fali kose na glavi ima ima nema pomalo se upitujeeeem.... ali janja ima kose i trave puno da je kose maliiii janjićiiii

neka gore teleći batkovi neka janja ostane....janju nikoo nejeeedee janja iz štalee jeeeee


ima jedna cestaaa već je jako pustaaa na njoj ne rate široka travaaa na njoj pleše mala janjaaa

po prašini i po travi lutaaam ja... gdje je lisa gdje li se sakrilaaa... eno lisa stoji izaa drvetaaa ona misli da ju nevidim jaaaa...ali zapravo ju vidim i ondaa povičem ja lisa lisa opet me nisi skontalaa jeeee

ima jedno drvo nasred pustinje puste ispada iz zemlje jer korijenje mu ne guste...drvo skoro da je palooo ali ga još drži tanki korijen koji neželi pučiii

.d0mBa pJeSniK.neA sHtA.xD
.eT.sVaKa cHaSt^^
.misLiim k0e iMe.jaNja.t0 sVe zb0g 0ne baBe.i sAd sAm jA jaNja.faLa d0mbA.xD
.hahahahahahhahahahahhaahhahahahahahahahah.



P.S. LISAAAAA...SRETAAAN TI ROĐENDAAAAAN...ZELIM TI SVEE NAJBOOOOOOOLJEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VTPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP.



| LoVe Me (67) | Or HaTe Me | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.