nes o meni...

zovem se tena..tj ne zovem se...drugi me zovu..
ma ugl...
lapim po cjele dane..izlazim...i tak...
slusam pank..neda mi se nabrajat sta...
volim svoje frendove,zivotinje,2 igracke^^,staru,seku(malu)..itd
mrzim laz,umisljenost....i te pizdarije..
^^sWiKiCe^^:

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

blog ko blog XD

LINKOVI:


tu tena pise post kad joj je dosadnooo^^
Forum.hr
Monitor.hr

NEKE LJEPE SWIKICE=)

utorak, 31.07.2007.

.To0 mi rAdI, to0 Mi raDi, jEr Ti mo0zEs dA Mi rAdisH sWe.. to0 Mi rAdi, to0o mI RaDi,Er jA zaLjuBio0o0o sAm seEeEe...nananannana.^^

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.meN OPET-.-'' d0sadn0..pa eT dA naPiShEm n0oFi p0st=)
.ajuuuuj.u sub bio0 k0ncerT od cRveNe jaBuKe.
..uuuuF,biLo0o0 predo0o0o0o0oBrooo0o0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
.sVe je biLo0 suPeR,jA sAm maLtEnE cJeLi k0nCeRt pr0pLaKaLa.xD
.zb0g vishe razLoga.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30
.aL d0r0 sAd je sVe 0ke.
.mAh.ugL.biLo0 mI je 0dLicHno0.
.biLi sU sk0r0 sVi..i prVi puTa sAm t0 viDla...onAk cjeLo0 drusHtvo...sVi zaEdn0...svi Su se p0miriLi.
.i sVi sREtNi.d0r0,ne sVi.
:(
.aL ochu reCh to0 dA jA niSaM mogLa vJeR0vaT.shTetA shto0 daDo,kerLa&freNki niSu biLi:(
.a j0j jaDan maJk,n0sio mE na raMeniMa.xD
.cHak cJeLu pJeSmu=)
.faLa maJkeL.=)=)
.a waLL3&jA na nashu pJeSmuuu..uuuuF=)=)
.to0 mi radi,t0 mi radi...jer ti m0zhesh dA mi raDish svEeEe^^
.i liSa&jA.iSE,jA se sJecHam kaD smo mi biLe neki m0zd prvi raz...i mi sm0 uvjek plakale najvishe na tu pjesmu v0oLio bi dA si tU.ajuuuuuuj.
.i na k0ncertu sAm maLteNe na sVaku pJesMu cViLiLa.xD
.i tako0oC.iSe.kaK su mE izgaĐaLI t0rt0m,niSaM ni zNaLa dA sAm taK jako0 pRlJaVa..cCc.
.tJ lo0kA mE iZgAđo0o0..aL d0r0 i jA sAm njEga.heheh.
.jA j0sH sPaVaLa k0d liSe,biLo0 me sram0ta pReD njeNo0m star0m.xD
.hihi.
.i j0sh sAm zaSpaLa na stoLici na sJeDechki-.-''
.hihihi.
.ma ugL.suPeR jE biLo0.
.a p0seBno0 mi drAgo zato0 shto0 sAm se p0miriLa s ner0m,aNn0m&p0p0wichk0m.
.i eT.sAd je sVe oKe.
.nap0k0n.
=)
.misLiim shto0 se t0g tiche.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.maL jA juche pukLa.maL puno0o0.xD
.p0razbiJaLa p0oL kuChe.-.-''
.sVa sAm se trEsLa.cccc.
.jo0o0o0o0oj.biLa sAm u staNju ubIt nek0g-.-''
.aL d0r0,sMiriLa sAm sE jA.
:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.jucHe biLi na juGu vaNi.hahhahahahahahahaha.
.iSe,jA sAm uMiRaLa 0d smjeHa.jBt.
.neVaLja 0sTaT duZhAn.
.buahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha.
.ugL.neKi cHe zNaT.xD
.misLiim dA.hahahahahahahhaha.Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30
.ajMe.
.d0mBa jeDe liSu.hahahahha.AL DOSLOVNOOOOO!!!
.dE t0 sVe taM ludo0o0o0o0.xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.i taK..uBiTi sVe suPeR.
.sAm mi je PrEuzAsno0 t0 shto0 m0RaM gLeaT neKe lJudE d0 k0ih mi je staLo0,a u kuRcU sU.
=(
.jo0o0o0oj.to0 mI je tAk pReStRaShn0.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-30
.j0j,jA bi tAk hTjeLa p0m0ch,aL nezNam kaK:(:(:(:(
.i to0 mi sAd baSh jadno0o.gLupo0 sE 0siJeChAm.i eT.
.neChu 0 t0me.
.ugL.
.eT liCa&d0mbA zaEdno0o0o0o.jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiij^^nap0k0n.
.i tako0o0o0oC.
.biLo0 jE sVaKaKviH pr0sErA.aL jBg,nem0Gu sE sJeTiT sAd.-.-''
.i sAd nEaM o cHem piSat.gR.
.pA eT.
.0d0H jA.uZhiWajTe sVi.
.uF,SaD sVe reD0m p0z-.-''
uf..
ajDE.
0Vako0 veJiiiiiikiiiiiikiss&wave
.majKu-m0m sh0g0ruuuu...iSe,sht0 sAm jA nJeGa zaV0oLiLa.juuuuuuj.neZnaM shTa bi beZ nJeGa.m0g mu sVe reCh.i neVoLim kAd jE tuZhAn=(=(.
.lo0ki-0n isto0 sh0g0r,aL ch0k0oLaDniii...aaaaHaaaaa...nik0 neA tak0g sh0g0rA=)=)=).voLiM gA jako0o0o0o puno0o0o0...i m0gu mU ist0 sVe reCh.=)
.miLni-miLniCa m0a.nem0g beZ nJe.v0im jU NNS.
.daDi-ajuuuuJ.muChi mE n0n-st0p,aL ipAk gA v0oLiM.kisskisskiss
.d0mBi-d0mBa jEE cAAAAAAAr.t0 sAm m0raLa naPiSat dA me NE prEbiJe.xD
.liCi-hihihihi.maLa m0a liCa.efo0 isPriChaVam ti sE shto0 sAm te gNjaViLa u veZi..hM.dA.vTpPpPp.
.sAnDrI-sekA m0a sTariJa,k0a juChe p0piZdiLa..jEr sm0 zb0g meNe kuch kaSniLe.cccccc.
.pePi-k0a taM neGdJE dRkA na miGeLa.xD.buahahahhaha.
.buLji-k0a sE neSh piZdi jA misLim=(.buLjo0o0 v0oLjiM tEEE
.kerLici-k0a nap0k0o0o0o0on d0shLa s mo0raaa.jiiiiiiij.
.bArBaRi-k0Ja miSLi dA j0j niko0o niSh neZeLi rEcH,a nIe tAk.efo0o0 ti jeDna veLiKa po0o0o0oo0o0oSa.
.fReNkiJu-k0i isto0 d0sho0 s m0ra.jeeeeej.
.waLL3.sreChiCi m0j0j...nem0j mi Se bEdirAt viShe...vT maLa.
.bo0&sKeRu-k0i su oPeT zaEdno0o0.wiiiiii^^
.drkyci-k0a mi p0m0gLa nA kuPaNju.faLa,srCe siii=)=)
.keLLy-k0u niSaM vidLa 0dkAd sAm d0sHLa.kMmE.
.taJaNi-k0a iMa noFe zeLeNe staRke.
.neRi,aNnI&p0p0wichKu-s k0imA sAm sE p0miRiLa.jiiiiiiiiiiij^^
.saRcheTu maLoM-maWa m0a...nem0j mi biT u kuRcu.=(
.senChi-k0i je nA m0ru.bWaco m0j maWi.=)=)
.mAriNU.-k0g sAm muChiLa dA pLeShE saMn0m=)
.peRiChU.-k0i viShE i nIe taK peRvErZaN.xD
.beLgI.-k0i me isto0 iZmuLjo0 s t0rt0m.gR.=)
.br0zU.-k0i me muChi uVjeK kaD sAm s dAd0m.ccc.xD
.fReLiHu.-k0i viShe i nE izLaZi baSh s nAmA.
.paTkU.-na k0eg se JAKO lJuTiM=(=(=(
.a jBg,nem0gu sE sjEtiT nik0g vishE.dRuGi pUt naPiShEm.kEs.


EDIT:oFo0 m0raM naPiSaT..dav0rin Se p0n0si saMn0m...o0o0o0o0 dA.d0KaZaLa sAm mU dA niSaM pLaWa.pito0 me shta je na n0vChanici 0d 3 kN,a jA sAm rekLa dA nep0st0ji tA n0vChaniCa.
.i sAd neK mi nek0 kaZe dA niSaM paMeTnA.hihihihihi.roflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
.o0o0o0o0o0oDa.xD
.naughtynaughtynaughty
.eto0o0o0oGaC.sAd sWi zNaTe.hihihihihihihi.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.ugL.eT 0d0 jA.ajDe.b0kicH.



| LoVe Me (54) | Or HaTe Me | # |

petak, 27.07.2007.

.v0oLio bih da si tu,Ove nocHi kako trebasH mi.Kao more mornaru..Nemam s kim nadu djeliti.Djeliti, i sachuvati...v0oLio bih da si tu,Nochni program je na radiju,Pushtaju neku dragu muziku...Moje misli tebi putuju.Putuju, da te pronađu..

.heeeej.
.efo0 vratih se juche 0k0 7 vratih s m0ra=)=)
.biLoo0o0 suPeR.
.neChEm ovDje piSat o t0m,nEg na m0m i pePin0m bLogu.
.aL cHem to0 napiSat p0p0dNe.iL naVecHe 0bjaVit=).
.vaLj cHe mi pePa i sWike dAt d0 taD^^
.ugL.
.jA efo0 nem0g sPaVaT-.-''
.niSam cJeLi dAn i n0ch sPaVaLa.-.-''
.i tako0o0o0oC.
.i daLje sVe 0ke.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-26
^^
.et baR neSh mi iDe=)
.uF,kAk nEki zNajU raz0cHaRat.misLim na 0s0be neKe.
.zNaM dA sE neB tReaLa 0baZiRat,jEr b0Lje dA sAd p0kaZhu kaKi su neG kaSniE kAd buDe j0sH g0re.
.aL stVarno0 se niSaM naDaLa t0me.i di baSh 0s0ba k0j0j sAm i pReviShe vJer0vaLa.
.misLaa dA mi jE pRavI pRijAteLJ.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-26sjebaLa sAm sE.
.aLi daLje sE nem0g navikniT dA je sAd tako0o0o.
.i nezHeLim.i zNaM dA cHu ti opr0stiT.
.jeR jeDn0sTavno0.
.gLuPa sAm.aL sHta SaD.
.a nAjg0re je to0 shto0 ti nechu nish rech...a ti nechesh sk0ntat iL se pRavisH dA nek0ntash.-.-''
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.mA dE aJ.p0kaz0 si kaKaV si=(
.nazaLo0sT.
.eT.uBitI.jA niSh neGuBiM.
.jA iAm pRijAteLja k0ima jE stalo0 d0 meNe.
.i neChu 0stat saMa.oSim aK sE saMa neSjeBEm neKak.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.uF,uF.jaDnA miLna.xD
.sAd ju gNjaFiM maLo0o00.neDam j0j paVat.^^
.aL aJ sAcHeM j0sh maL i jA.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.ajuj.jeDva cHeKam p0n^^
.o0o0o00o0o0o0o0 dA.
.i eto0o0o0oGaC.
=)
.neDa mi sE svak0g p0sebno0o0 p0z.u sLjedecheM p0stu chEm.
:):):):):)
.ugL.ajDe.LjubiM sVe.



| LoVe Me (70) | Or HaTe Me | # |

srijeda, 11.07.2007.

.0v0 nIe f0rA.

.aL ni nAjMaNje.
.nem0g sPaVaT.
.niSaM p0sPaNa.
.a i sTraH mE.
.zbo0o0o0g liSe.
.e naSh sHta liSa,jEbEm tI mAtEr.
.jEbE se tEb saD,ti sPaVash.-.-''
.a mEne stRah.zb0g r0se-.-''
.i j0sh sAm gA saNjaLa.wAaAAaAaaAa.-.-''
.jA rekl0 nechu piSat p0st,aL jBg.
.sAd mi tAk d0saDno0,pA eT.
.i b0im se sPaVaT.xD
.aL niE smjEsHn0.
.meNe sAd taK stRaH.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
.uF,u sNu t0 tAk biLo0 j0j.on 0nak trchi zamn0m.a ja neKak nem0g trChat.i j0sh padneeem.
.waAaAAAAAaaAAAaAaAAaAa.
.de jA se sAd taK b0im t0g piJaNcA.
:(
.uuF.i j0sH mi je d0sadno0o0o0.MRACH-.-''
.i vrJeme nek0 uSrano0...raaar-.-''
.oVaK iNaChe sVe 0ke.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
=(
.ajUj.i vRaT me boLi.da liSa.zaTo sHt0 sAm sPaVaLa na p0du.zb0g teBe.-.-''
.heheh.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
.j0j j0sh neAm 0 cHem piSat-.-''
.baSh je d0sadn0 u zaDnje vRjeMe.
.i vaNi.=(
.aaAaH.jBg.biChe b0Lje.=)
.mo0o0o0o0ra:):):):)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
.j0oj.taK mi e dRago0 zb0g neKih sTvari sht0 su se d0g0diLe.
:)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
.i sAd kAd jE sVe 0ke,sTrAh mE dA ne sJeBem to0.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
.jBg.neSmiEm.
:):):):):):)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-10
.jo0oj.0d0 sAd.
.um0rna sAm p0sTaLa.kEs.
.suPeR je to0.
.aL me i daLje strAh.-.-''
.e0 i ptichice p0cheLe pJevaT^^
.eT.sAd sTvaRn0 viShe neCheM piSaT p0sT d0k se neVraTim s m0rA.kEs.
.tako0o0o0o0oC.
ajDe uZhiWajTe...wave&kisssWiMa..nEdA mi se sAd svak0m p0sebno0.aL efo jeDn0j zbuNjiki veLiKa po0oo0o0o0o0o0sA.kisskisskisscerek:):):).^^baj baj^^



| LoVe Me (65) | Or HaTe Me | # |

nedjelja, 08.07.2007.

zHivi zHiv0t beZ sTraHa i su0cHi sE Sa pRepReKaMa i zNaj da ih swe mozHeSh sAvLadAtI....=)

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
o0o0o0oda.xD
.ma niSam ja.JA sam veo0o0o0o0oMa d0br0 deTe.
^..^
.d0sadn0 mi e-.-''
.mraČim.daNim.xD
.marin0 veLi taK.
.jeBem vaM maTer oBa tr0jici.
.buaahahahah.PLAVUŠA m0ja..j0j,j0j.
.xD
.njet f0ra.
.sam neKi pr0seRi.j0j.-.-''
.a niCam ja kRiVa.
.a-a.
.saD pwiChaM sa sek0m na teL.i ugL nesh se oNa pr0seRE.
.ja nj0j 0nak:j0j e gLupLja si od meNe.
.a m0a staRa:uUuUUuuUu...t0 jE stVarn0 uvreDa
.misLIm supER.
xD
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
.i staRa me sprda-.-''
.ma 0dlichno0o0o0o0.
.aL d0r0,aJ.ne Ljutim se ja.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
.shta chu s buDaLama^^.
.misLim ak oChete m0g ja i Ljuta bIt.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
.aL b0lje ne.xD
.
.i tako0o0oC.
.bash mi e d0sadn0 vani.-.-''
.kmMe.
.neKi ljuDi mi iDu tAk na kJuraC.
.jBt.
.viShe se ni ne tRuDim t0 saKrit-.-''
.jBg.
.a i zaSh bi.neChu viShe za nisH sHutiT.
.pUn mi kuRac t0g.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.aL stvarn0 viShe.jBt.
.maH.j0j e.nEam rJecHi-.-''
.ma aJ nechu se s tim sad zAmArat.
.kes.
.j0sh maL na m0re pepa&ja.wiiiii^^.
.biChe naM 0dlicHn0.
.baR se nAdaM.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
.uUuFfFf.
.sutwa mi meGi d0laZiii.jiiiiij^^
dE nie f0ra.
.neAm 0 cHem piSat-.-''


eF0 neke pjesmiCe:

LOVE
Never say you love me,
If you don't really care.
Never talk about feeling
If they aren't really there.
Never hold my hand, If
you are going to brake my heart.
Never say you are going to,
If you don't plan to start.
Never look into my eyes,
If all you do is lie.
Never say hello, If you
really mean good bye.
If you really mean forever,
then say you will try.
Never say forever,
'cause forever makes me cry



Nikada nemoj dopustiti da te slome..
živi život...
leti,
i doživi sve..
svaki trenutak
sreće i ljubavi..
leti,
i osvoji ga..
ne dopusti
da u tvoj život
uđe ono što ne želiš..
biraj i leti..
leti kroz snove,
leti kroz stvarnost..
to je tvoj život..
ne brini..
samo raširi krila
i leti životom..



nekada

ostala sam sam na ovom svjetu,koji je bio nas...
ti sada imas nju i to je svijet vas...
sjecam se kako smo stajali na kisi i ljubili se satima...
no sada je to sve proslost,polako sve pada u zaborav...
ti imas nju i ja imam njega...
ali ja volim tebe,a ti nju..
voljeli smo se,vjerovali si,
kleli na vjecnu ljubav,
planirali buducnost...
ali sve je to bilo nekada...


cekam te

jednoga dana kada te svi ostave...
kada budes potpuno sam...
shvatit ces gdje si pogrijesio..
shvatit ces,tada ces se sjetit
o cemu sam ti govorila...
napokon ces shvatit da ona nije za tebe...
jer ona nezna cuvati srecu...
nije ni tebe znala cuvati...
ostavio si me zbog nje,ali ja sam znala...
a i ti si znao...
al ja sam glupa sto sam te cekala...
i sto cu te i dalje cekat...


rezerva

toga dana,sunce je zasjalo...
probudio me pjev ptica...
znala sam da je to taj dan...
dan kada si se ti vratio...
prije par mjeseci,govorili su mi da ces se vratit...
nisam vjerovala,ali...
to je bila istina....
kada te ona ostavila,vratio se meni....
a ja sam bila glupa...
umjesto da sam te odjebala,
ja sam bila sretna sto si se vratio...
bila sam glupa,ali napokon sam shvatila...
shvatila sam da sam ti ja samo rezerva...
mene trebas samo kada te jedna od tih tvojih napuca..
tada meni places,u meni utapas svoje suze...
a ja,glupaca...tjesim te i dalje...
sve dok opet ne odes,tada sam ja ta koja je sama,
uplakana...
ali tebe nije briga...
ti imas nju...
svakim danom padala sam sve dublje i dublje...
kada sam dosla do samog dna...
napokon sam shvatila...
ja sam samo tvoja rezerva...


i of0 mi jako0o0o0o0o0 ljepo0o0o0o0o0:

Voze se dvoje mladih na motoru...

Djevojka: ''Nemoj tako brzo''...
On: ''Ne...baš je ludo!''
Djevojka: ''Nije mi ugodno...molim te''
On: ''Kazi da me voliš...''
Djevojka: ''Znaš da te volim....''
On: ''Zagrli me...'' ((ona ga zagrli))
On: ''Molim te uzmi moju kacigu sa glave,
meni je tijesna, i stavi sebi na glavu.''

Slijedeće jutro u novinama:
motor je imao prometnu nesreću, jer su
kočnice popustile...
Dvije osobe su bile na motoru......
Jedna je preživjela...a druga poginula...

ISTINA JE: On je znao da su kočnice popustile,
ali to nije želio reći svojoj djevojci.....
želio je posljednji put čuti njene riječi VOLIM TE....
želio je posljednji put osjetiti njen ZAGRLJAJ....
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu
na svoju glavu,
iako je to značilo da će on poginuti..


.ajuj.men t0 bash ljepo0o.
=)
.njaaaH.
.ugLafn0m.ode saD ja p0Ljak0.
.sutwa se m0ram dich u 9-.-''
.jo0o0o0o0oj.
.aL aj.neKa.
.kiss&wavesWima.
.al aJ eF0 p0sebNj0:
.liCi-koja cHe mi jako0o0o0 faLJit=( i k0u jako0o0o0 v0Ljim.
seki bLizAnKi-s k0j0m idem na moree...wiii^^.krivo0o0o0 je mo0o0o0o0reee.xD
miLni-ajUj,miLna m0a.uuuf.faLjiche mi=(.naShi raZg0v0ri d best.xD
sanDri d seKi-ajuuuj.k0 che s t0b0m ich van??=(majKu d sh0g0ru-heheheh.majKeL lud xD.naJb0lJi sh0g0r^^
dav0rinu-k0i NIE nasiLan.i k0i jebe maTer 0ba tr0jici.xDkisskisskisskisscerekcerek
saRcHetu m0m-auiiii^^srecHa m0a.vo0o0o0iiiim teee^^
iwanchici-mawa ne bit tuzhna=)
buLji-k0a je d0biLa sv0e stVari^^
frenkiju-k0eg nisam viiLa dug0=(
kerLi&beBi-ajuj,kerLa..nap0k0n sretnaaa^^
marInu-oN ne mRacHi,0n daNi.xD
peRichu-ju.pErveRzNJak jEan xD
patKu-necHak m000j^^sL0b0dan,cuRe naVaLiteee.o0o0o0da
br0zu-k0i je chuDan xD
freLihu-k0eg se b0im,u njeG0v0j bLizini,tream imaT 0kLop..za sVaki sLucHaj.xD
senchu-k0i je pichka kake nea xD
.veky-k0j0j je d0sadn0 na k0pika.
kelly&tajanu(0na sht0 ima uSta xD)-up0znaH ih neKi dan^^
b0cwu-k0ja j0sh niE naShLa daDu...ccc.
deEnu-k0i me mrZi=( xD
megi-k0a sutWa,tJ daNas d0o0o0oLazi.wiiii^^
.a eT t0 e t0.
.nem0g se viShe sjeTit.jBg.
.eh daaa.
MEGIIIII SWTAN TI ROoOoOoOĐENDAAAAN^^
.ugL.0de sad stvaarno0o0o0.
.nevJerujeM da cHem naPIsat p0st pRie m0ra^^
.kaD se vRatim.0nda cHem.misLIm ak nek0g zaNIma.xD
.a ugLaFn0m.
.ode.
.kisSssSssSSSssssssSSSSSsssssSSSs.
.nea me.



| LoVe Me (40) | Or HaTe Me | # |

ponedjeljak, 02.07.2007.

.ja ocH kinDer jaJe T_T .

...b0o0o0o0o0o0o0o0oK!.
.eFo men 0pet d0sadno0o-.-''
.prosho moj i pepin rođendan^^
.sve valj biljo0o kul.ja neb znala.xD
.o0o0o0o0 da..xD
.sam mal smo0 sjebale neke stvari.tj.onak nismo mi krive bile..
..neg ljudi mutaviiiiii..
..ma ugl...sve oke proshlo0o0o0o0o0o0..^^
.auiiiiii^.^
..bilo sveg,ljudi pijaniii...ooo daaa...
.a ja k0nj..boze..kad bi bar znala sta sam rekla..uuf..
..et moram se zahvaliiit dav0rinu^^,sandri,mirni,b0cwi...i neznam koe jos bio tam samnom..xD
.ma ugl...svima..
.i tak..na kraju se spavalo komene..
..uuuuuf,ja se tam tresem od hladnoce...i vidim ev moa stara.
.ajo0o0o0o0o0o0oj.
.i et...majklova stara zvala mou,i moa stara dosla po nas...trsSsSsSsh..
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
.a jadna moa stara tam d0shla,a ono svi pijani..xD
.i j0sh lo0ka dođe mojoj staroj...j0oj kaxte vi meni super,eo pet...
..a moa stara onak ma eo i tebi...buahahahahah...a ja rikavam..xD
.ccccc.
i aj doshli mi ko mene,ja odma zaspala.
.i pr0budim se ja...a oFi pjevaju ono tek je 12 sati...i ja misla stavrnooo..
xD
.hahahahahahha.
a bilo0o0o 4...uuuf,uuuf.
.ugl...nisam mogla pavat.er me majk gnajFio...
..i tako0o0o0o0oC.
.ma bilo je super.
.steta sto se ja dost tog nesjecam.
xD
.al doroo..aj..sta sad.
.bilo pa proshlooo^^
.
dada.
i juce lisa i ja treamo na jug,i ipak neodemo...i jadne tam zujale same po gradu...
.a muka nam oba 2.
.onak idemo i smiemo se ko mue bez glave..onak bzvz..
.de strasno.
.i spavala ona ko mene.i etogaaaC
.pukla mi usnica...tj ne usnica neg ona crtica sto spaja usnicu i zube...
.i prejako me boliii..juce bilo sve nateceno.
.i noge su mi razbijene.lakat isto,zub mi puko-.-''
.aah,proce to sve valj.
.ja se nadam.
.uf,jbt.danas vani..ajmee...uzas...umrla sam od dosade.
.waa.
.preprepreprepreprestrasno0o0o0o0-.-''
.neda mi se vishe ni van bash ic-.-''
.aaah doro...biche bolje.
.to valj tak neki dan usran sav-.-''
.aha.
..jos mal na more.da.
.super.
.neznam ke bi josh reklaaa.
.umorna sam...
.i nie fora.nisam vidla davorina vec 3 dana=(
.kmme.
. da.
JA OCHUUUUUU KINDER JAJEEEEEEE=(
aj po0o0o0o0o0o0zZzZZZzZZzZzZz svimaaa^^
a p0sebno0o0o:
liCi,miLni,sanDri,pePi,buLji,kErLi,saRiCi,seNdy,dav0rinu,majku,lo0ki,frEnkiju,belgi,br0zu,peRicHu,
waLLe,vEky,b0cwi,deEni,cJepi,senChi...ma aj svima..neda mi se nabrajat..xD
.ajde.pusam..
^..^



| LoVe Me (59) | Or HaTe Me | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.