He`s back, and he is evil.......

srijeda, 15.11.2006.

Jakšemaš!

Borat je king....... stvarno treba znat ljude tako prcat u mozak, i toliko ih izvrijeđati, po meni treba ga uvest kao obaveznu nastavu u skole. stvarno sam ful uživljen u taj jebeni film, jer je jednostavno bolestan.....ali..... htijedoh i naglasit da je borat koliko god dobar bio totalna kopija mog dragog prijatelja Jišmajela... Kao i Borat, i on živi u nekoj ljevoj tripizdini (ZAA - zajednica albino amiša), i kao Borat i on se teško snalazi u stvarnom svijetu.... trebao bi tražiti postotak od zarade filma koji bi naravno dijelo sa menadžerom(ya man)...hm.......hm...... E da danas opet glumimo "ljude u crnom" u skoli i vise mi nije neki bed poseban, mislim ono jebe mi se živo....vise mi tako puca sta nam se ljudi smiju u tramvaju.....stvarno smo se poboratili...tj. pojišmajelili....da.... Činkwi!!!

15.11.2006. u 14:27 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Tapiri imaju male pimpeke!!!!!!!!!

Čuj vic!!!???

Šta je 666999????
Zlo i naopako!!!!!!
HaHaHaHaHaHaHaHaH
HaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHa
HaHaHaHaHaHaHaHaHa
da!!??

Ja se duboko isprićavam tapirima što sam u svom blogu napisao da imaju male pimpeke. Ukoliko me tuži društvo za zaštitu životinja ja sa zovem Jišmajel Hašiš-al džahazirovinović
Unaprijed Hvala