My FrIenDs...

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]



Miha...Secer...ili kak mi nju
zovemo Beyonce...dead
Photobucket

Moja najdraza...Anuskaaa....
Photobucket


Miha i Jaaaaaaaaa...Ludice lud
Photobucket

NelLa...Sad bi ju zagujila..
Photobucket

CeCaaa...jej..kiss
Photobucket

Tija..(ja)..mal starija slika...
Photobucket

Slike...

sexy kiss Pictures, Images and Photos

sexy kiss Pictures, Images and Photos

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


GlAmOuR On/Off

design by: ~NaVijAcIca

Opis bloga

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]


My life


Koliko vas bilo ...sretan
free hit counter

hit counter

morate se potrudit da nes pokrenete...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


O meni...

Ja sam Tijana...
Prezime bas nije za javnost
ali ga neki znaju...hh...
AA imam 12 godina ...
Dosla u pakao 27.4.1996...
Nzalost..heh...
Idem u 6.c...bozee...

VOLIM>>cerek
moJU ANU....hihi...
sve sto je zuto...
jesti lazanje...i dobosicunjami
klizanje....(jooj u subotu)
svoju sobu...jooj svi me sad gledaju...
Svoj komp...kako ne...
net i msn ...to je nesto sto
ispunjava moj zivot...hihi
pare...pogotovo onih 500
eura sto dobim od ujaka za blagdane...
prat zube..hihi mouthwash
Pricat s nekim...
musko drustvo...
zvakache...hihi...fino
radit prezentaciju s Anom...
hihi lol...
i na kraju sta najvise volim...
SMIJANJE...rofl

NE VOLIM...burninmad
BUDALE IMA IH...
preseravanje...
prdenje..a kad to luka
radi onda je smjesno...
dvolicnost...
neke jos ljude...
to je tooo.

KISS FROM TIJANA

By Tijana lol


Photobucket

glitter Pictures, Images and Photos

SEXY GLITTER Pictures, Images and Photos







četvrtak, 29.01.2009.

♥ You're gonna be a shining star, With fancy clothes, fancy cars. And then you'll see, You're gonna go far. Cause everyone knows, Who you are...

E ljudi...Evo i ja dosla...Nevjerojatno...
Et tako mal je prvenstvo...Pa pratim...I tak...
Pogledajte slike normalno...Imat ce novih...yes
Heh...Et tak mal dosadno....Svuda...Bili na skolskom...
Odbojka...Pobjedili smo...Jejjzubo...
Ugl navijam za Hrvatsku...hrvatskahrvatskaIma dobrih...hihi...
I tak...Mal me boli stomak u zadnje vrijeme...Sta mi je...
A bit ce bolje..Ja se nadam...I tak...Ja i Ana jos lude...Strasne smo hihi....
Nama zabavno...ludlud...Strasnoo...Ja na msnu nisam bila 100 g...
Isee....Danas mi imali likovni...Bilo prefora...Haha ima dobih ocjena...
Planiram u subotu setat...A sta cu kad uvjek moram sama...Kmeecry
Ima jedna dobra pjesma ... Morska vila....Ko ju nevoli....Hh...

rukometaai Pictures, Images and Photos

I tak...Eto da pozdravim....I ode ca....
Anu kao prvo...Mislim ono Duvnjak...Hahahaha....
Ivanu S...Da se ope nezbuni...Hh...Laci...
Luku...Haha straasnoooo....
Mog bratica...Necu rec kak se zove...
Et nek bude N b N...Hehe...
Ivanu M i neka ozdravi...zubo
Moj caj....Obozavam ga....
I nase rukometase neka pobjede...hrvatskadead


KISS by Tijana....kiss



| ~CoMmeNt,but glamour~ | 34 | ~PrInT GlAmOur~ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.