vjernik

28 veljača 2015

na lj
liči
olovo,
kroti
tu na oku
ljudeskare
okidajući
finoću.
po groblju
spavam.
možda,
jebo te
se
kurči
k'o ružan
san
samo
da se
upucam.
marš.
ima jedan,
streljam ga
prije noći.



photo; private moon by Leonid Tishkov

bojim se

22 veljača 2015


znadu gutači pažnje
kako miriše
mrav.
stari su to daltonisti.

nazad

19 veljača 2015

tako
ti se
skopča
da u
s ove strane
pjesme
tajac,
'sviđa mi se'
piše,
kao moja ruka?
odreži je.
tapše ona, od svih
ispod klica,
samo nalik
da liječi tebe
kako ti se džellad-a.
pliš.

ježiš se.

mislim fusnota

17 veljača 2015


kuče nije
u pozi da
mršne
mazohizamu jesam
Sabina i retro
genitalije.
slava
raja
po zagovoru
istih mišljenja.
rekord
mh
sa stavom
ustvari?
ne jebem
ni da
se golica.

a udio

11 veljača 2015

čelo u majici
svira -
dozvolite mi
i izrez
svijesti,
ne djeluje,
da ne ogole
skroz
čivije
violine.
il' me
nikako
ne
izlažite
gesti
gluha
svjetla
što
prepoznaje
over the green fields,
a ni
kompozitora
se ne znade.

hatua

06 veljača 2015



sisi wote waliopotea.
nywele katika kioo.
nyuma ya monsters.
mkate ambao yeye kumtania.
cheeks yetu ya kijani
kuliwa nyumbani.
kuteketezwa inashughulikia
siku mia nne na hamsini
juu ya kimya.
kimya kimya kama yeye
hana habari wawili wa kwetu.
kama si tulikuwa rafiki tu.
tumepoteza mama.
kifua. baba kamwe alikuwa.
napenda kuja kwenu.
tafadhali.

jedan r u krugu

02 veljača 2015

ne govori me
što si slušaš
ti
ako boga znaš

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>