GLASAJTE!!!!

Kako Vam se cini moj blog?
odlicni postovi....
vrlo dobar....
uglavnom citljivo....
nemoj dalje pisat....
  
pollcode.com free polls

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (10)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by SaRiTiCa

KAKO SE DANAS OSJEĆAM????

Free Site Counters
Get a Free Site Counters




KAKO SE DANAS OSJEĆAM????


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more










Free Image Hosting at www.ImageShack.us



BESPOMOĆNO
BEZBRIŽNO
BEZNADNO
BIJESNO
BOLESNO
BOŽANSTVENO

COOL
CRKNUTO
DEPRESIVNO
DIVLJE
DO JAJA
DOSADNO
FANTASTIČNO
GENIJALNO
HIGH:-)
ISCRPLJENO
IZDANO
IZGUBLJENO
IZŽIVCIRANO
JADNO
LUDO
MAMURNO
MAZNO
MOĆNO
NEDODIRLJIVO
NERVOZNO
NESRETNO
NESTRPLJIVO
NEUHVATLJIVO
NEUTJEŠNO
NEZADOVOLJNO
NEZASITNO
NOSTALGIČNO
ODBAČENO
ODMORNO
OPTIMISTIČNO
OPUŠTENO
POSEBNO
POSPANO
POVRIJEĐENO
PRAZNO
PREGAŽENO
PREVARENO
RASPJEVANO
RASTRESENO
RAZMAŽENO
RAZOČARANO
ROMANTIČNO
SAVRŠENO
SEXY
SJETNO
SPALJENO
SRETNO
SUPER!
UMORNO
UOBIČAJENO
USAMLJENO
VESELO
VOLJENO
VRAGOLASTO
ZADOVOLJENO:)
ZALJUBLJENO
ZANOSNO
ZAPOSTAVLJENO
ZAVODLJIVO
ZBUNJENO

Image Hosted by ImageShack.us

STARIM JA, A U LJUBAV VJERE NEMAM

Image Hosted by ImageShack.us



Dusu sam potrosio,
zbog toga ne zalim
Sve sam svoje prosao
bezbroj precica do sna
bezbroj slijepih ulica

Srce se umorilo
i ne znam sta cu s njim
U sta sam se pretvorio
Sretan ili nesretan,
ja samo jedno znam:

Nju da sam zenio
ne bih tako uvenuo
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
njenim ih imenom nazvao
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
starim ja, a u ljubav vjere nemam

Dusu sam potrosio...

Nju da sam zenio...




Dusu sam potrosio,
zbog toga ne zalim
Sve sam svoje prosao
bezbroj precica do sna
bezbroj slijepih ulica

Srce se umorilo
i ne znam sta cu s njim
U sta sam se pretvorio
Sretan ili nesretan,
ja samo jedno znam:

Nju da sam zenio
ne bih tako uvenuo
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
njenim ih imenom nazvao
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
starim ja, a u ljubav vjere nemam

Dusu sam potrosio...

Nju da sam zenio...
Image Hosted by ImageShack.us



ponedjeljak, 01.10.2007.

TVOJA,MOJA,TVOJA ILI MOJA, IPAK TVOJA....osobina


Različiti događaji u životu, različita društvena kretanja, ljudi, gradovi, sve nas to čini različitima po ponašanju….
Sada kada je došlo to vrijeme da se u velikoj većini vidi to da žene postaju ravnopravne muškarcima dolazi do pitanja DA LI SMO STAVARNO TO I HTJELE?
Naravno da jesmo!!!!
Dosta je bilo da nas netko podcjenjuje zato što imamo (veće) sise ( u nekim slučajevima i manje) od muškaraca ili neke stvarčice nemamo a oni imaju ili zato što nsu d bilja ne možemo podići vreću cementa od 100 kila.
Napokon je došlo vrijeme kada se ne moramo bojati izreći svoje mišljenje.
Žene su počele raditi tamo gdje je prije bilo nepojmljivo da može proći ženska ruka.
I tako radeći u jednom takvom okruženju gdje prevladavaju muškarci postanem imuna na neke odvratne geste koju mi malo,malo pružaju.
Već sam se počela pitat jesam li i ja ne neki lud i čudan način postala muškarac.
Mislim, da radim negdje gdje su oko mene same žene vjerojatno bi se ponašala kao dama i pol, a ovako na mjesto gdje su muškarci u mojoj blizini 0-24h i još tamo gdje neprestano moram dokazivat da mogu i ja ono što i oni nije ni čudno da se nekad uhvatim u tipičnom muškom ponašanju.
Ali mogu reći nekad je zbilja gušt vidjet poraz na muškom licu kad napraviš bolje od njega ono što se naziva „MUŠKI“ posao….
Čast mojim muškim kolegama ja sam jooš uvijek na neki način dama i uživam sjesti poslije posla sa svojim prijateljicama(naglasak na ICAMA) i jednostavno otračat nekog debila koji me je na poslu iskomentirao JESAM LI SE JA TO MALO UDEBLJALA, uživat u tome da nitko ne podrigne na glas dok ja onako gladna ko sam vrag uživam u već suhom sendviču od jutra.
Iako svaka čast tim guštevima i iako ih za ništa ne bi mijenjala ipak je još uvijek ljepše imat to čudo prirode pokraj sebe kad ponestane plina baš kad treba skuhat kavu a on donese punu plinsku bocu i spoji ju na peč i kaže eto možeš dalje, jer ruku na srce da ju ja spojim mislim da bi pola susjedstvo iduće dane kavu pilo u raju skupa samnom.
No ipak nisu tu samo da nose neke teške stvari. Lijepo je stić kući strgan od posla i imat nekog pokraj koga ćeš se uvući u krevet, ako ne svaki dan makar jednom u tjednu, da te zagrli i poljubi i da u sigurnosti zaspiš.
Tako ipak poprimila ja neke osobine ili ne ipak imam onu žensku bez koje oni ne mogu…he he he he….a ta se nikad ne gubi….a možda je i dobro imat malo drugačiji DNA....:-)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| KomEnxY (20) | PriNtAj | !#! |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.